ENG
瀏覽人次:38756    回應:162
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. TONYEE 2012-01-11 14:36:26
狗論,為貪婪找借口
2. 大樓 2012-01-11 14:42:49
作者講得沒錯,要實現公平公正的公產主義,移民北韓是不二之選!
3. 大樓 2012-01-11 14:48:05
更正:是共產主義才對,「港人港地」令小業主永無翻身機會,小業主亦將成為貧窮一族!
4. 向泛民说不 2012-01-11 14:56:13
民主式的共产主义,只会令经济变成M字形社会,贪婪的政客,基层和大地主会令中产下游,结果是贫富悬殊更加严重。
5. 上善若水 2012-01-11 15:08:25

已發展的國家和地區,中產下游化趨勢嚴重。

6. 80後銀行從業員 2012-01-11 16:09:53

筆者所言我同意, 即使不計國內同胞, 香港本地人的財富也有上升趨勢. 不同的是, 有錢香港人比較擅長分散投資風險. 國內人則較願意冒險以賺取高回報.

貧富差距不停擴大這個問題不難理解. 富人不論收入增長還是財富累積速度都遠在窮人之上, 要扭轉或縮窄財富差距, 除非窮人收入增加到在富人之上, 又或者富人做了錯誤的決定令身家大縮水.

但事實是, 兩種情況均不易發生, 即使有也只是極少數. 全球的政府都知道這問題解決不了, 所以最多只能為貧困人士保障基本生活水平.

新的一年, 市場平平淡淡, 乏善可陳, 先等美聯儲議息結果後再算.

7. leungkor 2012-01-11 18:28:14

no.1 above,

don't panic, there are a lot such interest-related parties who write to find excuses for the sky high property price, mal-paractice of property market and so on. Just to think in the opposite position, they can only earn their living under this abnormal property market. They cannot survive if the market is fair, open and normal. 

8. Hongkong People 2012-01-11 19:45:01

To Leung Gor,

In your opinion, which market is open, fair and normal?? And, how to maintain an open, fair normal property market??

"Open, fair and normal" is kind of a slogan.  HK property market with so many gov't intervention, to me, it becomes very distorted.  Maybe you can lead a more comprehensive and complete discussion on this....

9. K K Lam 2012-01-11 19:46:49
完全同意! 那些高呼縮窄貧富差距的人, 忘記了97年前, 我們高呼要維持香港資本主義, 切勿行使共產主義, 現在他們提倡的, 不就是共產嗎?
10. 港青 2012-01-11 20:10:54
共產主義是想理的國度,人類最終會實現,作者文章太維護小業主利益,不能做到公平和公正,使努力的年輕新一代很失望!
11. 大道 2012-01-11 20:27:09

作為樓市評論員,應該客觀面對市場實況,樓價過高全世界都已有共識,包括TT都要推出大量土地穩定樓價.

為何你們這班業主炒家仍然[食古不化]?

12. TRON 2012-01-11 23:16:20

個邊有小道, 呢邊有大道...呵呵

政客講嘢都好信嘅? 出口又什麼食古不化...化唔化, 邊個化其實真係無所謂, 時間可以分辨出來嘅, 唔係我而家話你係叻仔你就事事順利, 決斷英明, 過D時間就自然可以分決策嘅高下, 升5成, 跌5成, 唔係靠駡別人出來.任何決定, 都是個人承擔後果嘅, 除非你要我幫你承擔, 我先有資格發表不滿. 就好似CY, TT嘅政策.

雖然而家市場被政府影響, 但仍然有市場的律係裡面嘅, 所以比你駡到幾個小業主咁又點? 咁就樓跌5成比你上車? 你上車之後有個中道走出來, 再駡多幾下, 又再跌5成呢? 你會好開心?

所以呢, 我們都係唔好學咁多長毛啦, 抵毀人地而自己先會開心嘅人, 係要去睇醫生架.

心平氣和, 客觀分析, 數據支持, 用時間去證明同實踐, 先至係最有說服力嘅.

香港人打香港人, 不斷內耗, 我睇唔到香港有幾好嘅前途, 好似黃X民, 長毛之流, 比多D時間就知道他們嘅結果係點啦.

13. AIA 2012-01-11 23:23:58
支持TRON,聽得多什麼小道大道都有些厭,他們重複又重複都是說廢話,廢青說廢話正常正常~
14. 法子 2012-01-11 23:30:01

同意筆者說法

"政府措施理應打壓高價豪宅的價格,多推此類型的土地供應市場才正確,可是卻偏偏大量興建中小型的限量和限價樓,還有居屋、置安心等等,這樣的政策分明是偏離現實,資源嚴重錯配"

15. agree AIA and Tron 2012-01-11 23:34:06
agree AIA and Tron
16. AIA 2012-01-11 23:37:08
反而衣家同D 90後仲好傾,一些90問我點解D 80後諗野禁負面,我答他們"沒法拉,他們生活質數比以前提高左,但收入沒有比前提高,所以米禁不滿羅,你地唔好學似班80後,欠人周身債,一出黎做野就開始儲錢,溝女遲D先拉,你驚你有錢冇女O羊,唔好浪費你20-30歲這斷時間,就用行動話比班廢青知.佢地有幾禁垃圾"
17. 業主 2012-01-11 23:40:08
有錢係會愈有錢,好正常!豪宅係會愈來愈貴,因為從來豪宅都係缺貨,中小樓永遠都會供應充足,冇乜投資價值。
18. AIA 2012-01-11 23:50:19
今日睇YAHOO新聞,睇見希臘越來越多人棄嬰,睇見心都寒埋,以前就話冇得避孕姐,好心養唔掂就唔好生拉,睇見班希臘人比政府養到純晒,政府一有事就禍及家人,埃~食唔窮著唔窮唔會打算一世窮.最慘就係禍及下一代.
19. TRON 2012-01-11 23:51:34

旁晚和兩個分別24和26歲口嘅人仕聊天, 講到房子有幾貴, 都話買唔起, 好多好多嘅投訴.

再問一下, 佢地都工作左3-5年, 都有10萬左右嘅存款, 都係用IPHONE, 都係有唔少節目...

我就話, 其實你地兩個人可以一起買樓, TUEN MUN市中心嘅樓, 先至係150萬上下(已經有好多選擇), 兩個人夾份買(當然先要定好協議), 有20萬現金, 加上二按, 買完再租出去, 即刻就成為半個有樓人仕啦, 我問佢地有幾難呢? 唔通打工三幾年就想買CAUSEWAY BAY市中心?

佢地想一想, 好似有D道理, 加上我提醒佢地要先做最壞打算, 計算好能力, 再計劃行動,他們都說可以考慮考慮.

我唔係想叫人買樓, 而係不停話樓貴嘅人, 根本就係想刀仔鋸大樹, 想越級挑戰, 查實香港仲有大把樓可以買!

20. AIA 2012-01-11 23:54:02
我有一個好媽媽,用身教教我一個字"慳"字,我亦都會繼承這個字
21. AIA 2012-01-12 00:09:16
回 TRON:我喜歡叫D剛出來做野的人買樓,一來他們有目標儲錢,二來他們的負擔最輕,三來他們可以問銀行借盡30年,四來他們機會最多(你呀媽見到你有本事儲到舊銀,禁生性唔幫你幫邊個.你老闆見到你個人禁有目標,禁努力工作,唔比機會你比邊個)
22. TRON 2012-01-12 00:21:34
回AIA: 最後佢地買唔買我就唔敢包, 不過佢地當時就無乜再投訴樓貴, 希望佢地唔會成日抱怨, 化怨力為動力啦.
23. AIA 2012-01-12 00:30:29
對~睇見D口黑面黑,滿面不滿的80後,真是好難頂
24. AIA 2012-01-12 00:36:11
佢地把口好臭,我心諗我同你賺埋同一份糧,我就有車有樓,你就排隊抽公屋,我地起跑線一樣,有乜好埋怨姐
25. 非常憤怒的人 2012-01-12 00:48:52

共產主義只是理論,不能實踐,除非全世界只有1個人。

新一年又到,又係講加人工的時候,比喻全公司所有職級的同事都十分努力工作,係咪所有人都應該一樣人工呢?

有正常智慧的人都知到啦!

 

26. 港青 2012-01-12 01:15:25

睇樓上多位言論, 講來講去都係小業主心聲,都係希望樓價長升長有.

"小道,大道"所言其實係代表時下年輕人嘅寫照,望樓興嘆難免口出怨言,各位應該認真正視.

同樣是香港年輕人,大家都係努力嘅一群,不過因為有冇買樓而產生矛盾,繼而言論互相攻擊,最終會演變成深層次社會矛盾,愈來愈分化,問題唔容易解決.

"小道"和"向左看"代表香港唔少年輕新一代,各位業主有樓在手,難明未上車者嘅徬徨無助,大家應放開懷抱,體諒年輕人嘅處境!

 

27. 大道 2012-01-12 01:19:46
"港青"講嘢似樣啲,學嘢啦,自私小業主,睇下報紙就知,大量蝕讓單位出現,山水有相逢,樓價大跌已來臨!
28. AIA 2012-01-12 08:37:19
其實我都有跟小道學習,佢就好似明燈一樣,我越來越喜歡經理早晨這隻歌
29. AIA 2012-01-12 08:43:34
其實我都有跟小道等学习,佢地就好似明燈一樣,這個地球需要他們
30. AIA 2012-01-12 08:44:35
其實我都有跟小道等学习,佢地就好似明燈一樣,這個地球需要他們
31. 向左看 2012-01-12 13:51:48

CY提倡港人港地房策,係要令中下層市民有上車買樓機會,好多香港人只係要一個安樂窩,並非要炒樓,唔會太理會樓價升或跌.

作者和好多業主投資者一樣,買樓只講升值回報,成日抱著投機心態唔係咁好,香港樓房係用來住嘅.

投資有好多方面可選擇,唔應該只係靠買樓,咁樣搞到社會因樓價太高而產生好多矛盾,唔係一件好事!

32. 奈何 2012-01-12 14:04:02

不同意作者蔡生所講,大量興建中小型樓宇是為勢所迫,不可以不照顧低下層市民的居住需要,即使樓價下跌都沒辦法,部分業主太貪婪是要付出代價.

至於社會福利,歐美發達國家全部都有,幫助弱勢社群是好應該,貧窮不是罪惡,各階層要盡量互相扶持.

33. 向泛民说不 2012-01-12 14:09:45

至於社會福利,歐美發達國家全部都有,所以西欧现在都系靠印钞票生存。最终变成M字形经济。

真系唔明白,班福利棍点解不懂得反思。真系甘无耻。

34. 奈何 2012-01-12 19:23:22

點都好,歐美國家經濟政治各方面,仍然是領導全世界,我們發展中國家仍然要向他們學習,香港也要向他們取經.

我們只是局部富起來,跟人家比較,還差十萬八千里,所以還是要學習人家的長處,香港人要和睦共處,就要互相遷就,社會資源應多放在貧窮的那一邊,未來特首也要這樣做,才可得民心.

35. 向泛民说不 2012-01-12 21:03:46

楼上,麻烦你做下inverstigation,现在的福利政策根本就是向穷人倾侧,穷人不必交税,而可以理所当然的享受所有的福利。

如果你话那些赤贫的住板间房的,其实如果是本地人,一定有他的故事,比如吸赌者,或者是一些年轻人贪方便,在或者是等市区公屋,更大部分的是新移民,难道纳税人的责任去帮他们吗?如果他们觉得香港不好,点解唔返去,既然他们都接受到香港的生活,证明香港还是比国内好,你又何比啊支啊左。

现在真正有困难的是家庭收入2万到7万的家庭,不要在天天叫基层,那些基层有50个立法会议员的支持,保证了生养死葬。

36. AIA 2012-01-12 22:33:45
如果萬二蚊人工叫窮,我都是個死窮鬼,我覺得政府應該資助我買多層樓羅.
37. 小道 2012-01-13 00:41:34

TOAIA: 你入息得1萬2仟元,仲少過本人好多,唔明點解你可以上車買樓,每月供樓及其他日常費用你足夠嗎?

面對宜家嘅樓價咁高,你毫無怨言嗎?你唔覺得CY至係真正幫到基層市民嗎?

38. 小道 2012-01-13 00:55:50

香港月入6萬以下嘅人士,如未買樓者都會埋怨,宜家啲新樓,2房1廳500呎-600呎左右,全部要1萬至1.5萬元一呎,即係一間細屋仔都要600至700萬元.

即使儲蓄多年有足夠首期,月入6萬元,亦難以負擔500幾呎咁細嘅新樓,咁係唔係好離譜,各位認為香港樓價是否過高?是否最少應該下跌2-3成至合理?

 

39. 向泛民说吧 2012-01-13 00:59:30

是的,CY条poor guy在短期内是可以帮助到基层,提高最低工资,增加公屋单位,各总各样的福利补贴,如果我是基层,肯定当CY是救世主。

但是钱从何来啊,小道,你从来不回应这个问题,其实你知不知道帮助基层的钱是从2万到7万的家庭中得来的。香港的福利政策是共2万到7万的家庭的产来达到的。这就是为什么我们反对,因为肯定将中产下流,最后变成一个如菲律宾的穷国。

当社会承受不了福利的压力,最后经济崩溃,如希腊,基层有无得益。小道,麻烦你回答这个问题。

还有基层不是你说的那么惨,政府对他们保证了生养死葬,还有3年上公屋,各种各样的补贴。加上50个立法会议员的的支持。香港的基层不会比欧美差。

40. 向泛民说吧 2012-01-13 01:04:33

小道,你又要新楼,又要市区,又要环保,又要集体回忆,市区新楼当然越来越贵,1,2万又有乜问题。

事实上现在市区楼还是有3百万左右的旧楼,不过你看不上眼,没有办法。

41. AIA 2012-01-13 01:45:06
回小道:你成日諗樓價貴,但你有冇試過儲錢先,好似今日自由風那個女仔,最後計條數係錯羅,如果好似佢禁計,佢連生BB的資格都冇,買樓之前我8600底新,OT埋有11500,比2000家用,自已用3000樓下,其他都用來儲,那時連野飲都唔敢買,儲了7年錢等到09年那個機會,之前儲錢不是為了買樓,只是女朋友一句,"禁耐而黎你都係一事沒成",你想重道我覆轍嗎?你要比人這樣說才比心機做人嗎?買樓你都可以做到,不過你有行出這一步嗎?儲錢我答你初初好辛苦,但當你慣了後,就不是這回事了,比個提示你,將你每日用過的一分一毫記得,能省的就省,如果你能管理好10萬,那你就值十萬,對我現在來說,30萬在我手上只會有多冇少,現在只欠一個我負責儲佢負責洗錢的人@@
42. AIA 2012-01-13 01:58:20
回小道:買新樓?我諗我都要換幾次舊樓先得,不過有錢我都唔會買新樓,我令願比錢我將來令一半,買多層屯門的舊樓,老實說,新樓?你和我的級數欠太多了,無謂發夢了,當你有細路時,所有夢想都太遲了.
43. AIA 2012-01-13 02:15:15
還有由於長時間努力工作,我現在被編到最多OT的部門,每日可以返13個鐘頭工,加上近這2年加人工我最多,我現在的人工可以去到15000-16000加理租金收入可以上23000了,不過我還的生活只數只是3500樓下,給埋屋企都唔夠7000,有剩的還是儲XD
44. AIA 2012-01-13 02:26:11
還有我的車是一部0.47一公里的小綿羊,哈哈~我冇呃你的,現在我真的不太願意洗錢了
45. 小道 2012-01-13 03:29:56

回AIA: 本人睇過你嘅故事,我佩服你,大家都係年輕人,我諗我哋差唔多年紀吧,不過,你得到層樓,但失去了太多.

睇AIA你平時成日OT,為工作前途打拚,少咗好多娛樂,付出的確比人多,同樣基層出身,你比我更努力.

人生係賭博,你用青春時間去博,你算係好彩,係09年樓市低迷時上車買咗樓,雖然失咗好多玩樂,但總算嚐到樓價升值成員,我恭喜你.

46. 小道 2012-01-13 03:41:34

AIA: 但係話番轉頭,如果你錯失咗當年上車機會,你今天嘅結果會點樣?你會唔會覺得無論幾努力,都追唔到樓價升幅?

時也命也,你較為幸福,09年初買樓,剛過咗金融海嘯,樓價非常抵買,宜家升咗近倍,心境就輕鬆.

但你亦應該諗諗,另外仲有一班同樣努力嘅年輕人,佢哋點儲錢都追唔到樓價升嘅痛苦情景?

47. AIA 2012-01-13 09:17:36
政府是不是因為曼聯成日贏球就去修改球例呢,對我這些努力过的人,當然是不好,政府要我放棄我人生嗎,如果是我就等政府養吧
48. AIA 2012-01-13 09:38:38
就算改左球例,儘有一些人打得好些,到時又再改嗎?
49. 外国工作港人 2012-01-13 10:47:17

小道,好明显你是输打赢要,09年你没有上车,到今天为止,楼价还是有升幅,你就想问AIA可有想到还没有上车的多痛苦 ?喂,谁知道09年是买楼好时机 ?买了就马上坐艇,你今天会说同情AIA吗?买了楼马上坐艇的人大有人在,可能比你说的痛苦年轻人多,那你有否想过他们的痛苦 ?他们是真金白银拿出来的

50. FBC 2012-01-13 10:57:06

To: 38樓小道

月入6萬(計佢5萬吧)仲買唔到樓, 是自尋煩惱!  月入2萬以下更加不應只想買樓的事, 儲錢方法很多: 努力工作是不二法門, 閱讀(因為而家D進修課程只係掠水), 繼續與家人同住(即係唔好扮型搬出黎住'套房', 我唯一炒過ge員工係每日都遲大到ge Receptionist, 佢ge藉口係無人叫佢起身), 拒絕無謂消費 ...

我交13萬幾薪俸稅, 都係買(或只敢買)呎價3千以下ge樓。 祝您好運!

51. 外国工作港人 2012-01-13 11:17:04
小道,真心跟你说一句,我为你可惜 !!! 你是有能力上一阶级的,不要只看你身边无病呻吟的朋友,多问多看前辈的经验,大胆走出你的第一步。
52. 向泛民说不 2012-01-13 11:49:56

小道之流根本就是无耻的投机者。

他的目的就是要政府打击其他人的利益来满足他。简直就是人渣。

53. 向泛民说不 2012-01-13 11:50:04

小道之流根本就是无耻的投机者。

他的目的就是要政府打击其他人的利益来满足他。简直就是人渣。

54. 蔡生 2012-01-13 11:52:42
發展局數字顯示,特區政府現時預留 1,640公頃土地,供丁屋未來興建之用,即相等於 86個維園,面積也較擬填海的更大。原來煲呔成日話冇地,係因為要留俾樓王發佢地既,怪唔知得兩條友咁friend啦!
55. 中產A 2012-01-13 12:52:50

今天東方頭板開始插TT,睇來TT民望將更加有所影響,說到底,香港的傳媒不持平的態度,令親政府者長期民望處於劣勢!

.

56. 非常憤怒的人 2012-01-13 13:41:07

to: AIA ,向泛民说不

小道講〝為工作前途打拚,少咗好多娛樂〞, 〝人生係賭博,你用青春時間去博,你算係好彩〞

你地就知道 小道 之流係咩人,要付出少,收獲大,人生係賭,唔係靠自己。

這才是真正自私的人

57. 2011年開始 2012-01-13 14:32:06
你幾時見過賭仔發達吖
58. 2011年開始 2012-01-13 14:43:04
有早知,冇乞兒,2007年中買完樓即跌3成,守到而家未又一個開。
59. 小道 2012-01-13 16:22:38

樓上"向泛民說不"和"非常憤怒的人"至係激進人士,成日開口埋口就罵人,冇甚麼風度.

你哋好像社民連,唔該你檢討下啦!

60. O了 2012-01-13 17:56:18

几日冇上来,一上来就大开眼界.

原来有人收入不差(起码比我好),却中了人地阿妈个句,洗脚唔擦脚,却食了大头菜,要住山顶豪宅.

李嘉城当年来港时也是白手空空,如果佢都是洗脚唔擦脚,佢会有今日?

61. O了 2012-01-13 18:00:38

真系阿妈闹得你少.

62. O了 2012-01-13 18:03:25

难怪咁多人帮你阿妈.

63. Sandy 2012-01-13 18:04:26
今日洗腳唔抹腳的人,老了又投訴政府生果金少,又無免費老人院!
64. 非常憤怒的人 2012-01-13 19:11:35

To: 小道

小弟話你自私,就是"激進人士,成日開口埋口就罵人,冇甚麼風度"

但你成日話業主自私,又無point 就OK?

65. 外国工作港人 2012-01-13 19:19:47
哈哈哈,有时候小道傻得来又几可爱,哈哈哈
66. 非常憤怒的人 2012-01-13 19:22:13

To : Sandy

人哋要大同,公平,共產,係人類共同理想呀,所以中產要幫人吔養埋父母,老婆,仔女,買樓,知唔知?

67. 小道 2012-01-13 19:35:12

to:非常憤怒的人:

何為自私?就係自己獨吞好處,仲要恥笑他人者,有些人上咗車買樓,好彩地升咗近倍,其他人覺樓價太高,想其回落一些,係人之常情.

全世界幾乎已有共識,樓價回落已是必然,為何仲咁自私死撐樓價.

皆因手上有樓,甚至唔止一層樓嘛,抱住炒樓心態希望賺取暴利,咁仲唔係自私行為?

68. 小道 2012-01-13 19:40:14

香港仲有一班未上車買樓嘅年輕人,佢哋都係努力嘅一群,希望樓價適當回落,有自己安樂窩冇甚麼唔妥,未來特首都有呢個共識,就係要幫助年輕人上車.

各位炒家業主,奉勸你哋要面對現實,唔好太自以為是啦!

69. 外国工作港人 2012-01-13 20:23:19

小道,唔好讲甘多全世界啊,什么主流声音啦,我想问下你到底想点 ?你想楼价下跌多少你才上车?跌到位就最好喇,跌不到价就掉头回升,又点打算呢 ? 等再跌还是追 ?给点意见,好了解知道你们那班努力年轻人什么想 ,可以吗 ?

70. 非常憤怒的人 2012-01-13 20:28:03

小道 你可編新的中文字典。

小道,其實你話樓價貴,你買唔到樓,係無問題架,唔比理由都得,因大家立場唔同,不過你唔好用咩公平的理由,每次你講啲嘢都唔make sense,如共產係現實是不可行的,只可在天堂裏,你有無想過當樓價跌60%, 你買到樓時,但其實重有好多人買不到,你是否願意再跌60%,等他们買到,否則又有 小小小道話你自私?

71. 非常憤怒的人 2012-01-13 20:41:16

to: 小道, 如果你是偽君子,恭喜你,你會成功,但如你所講的是真的你所想,那就.............

72. 向泛民说不 2012-01-13 21:22:30

小道唔系乜伪君子,他只是一个无耻的投机者。

73. 向左看 2012-01-14 00:37:47

一堆人圍攻一個人,冇風度至極,小道,我哋支持你!

小道愈來愈有道理,反觀那班自私友,只識出口罵人,完全係冇料之人,只可惜俾佢地一早買咗樓炒賣,咁就語無論次了.

唔緊要,風水輪流轉,今次樓價一定大跌,最少3成以上,到時大家齊執平貨,睇下班自私友風騷得幾耐! 

74. 有眼睇 2012-01-14 00:46:24
好文章有好回應,觀大家舌劍唇槍,甚為精彩,不過,本人都是支持"小道".
75. 外国工作港人 2012-01-14 10:00:13

跌30%以上 ? 40%,50%,60% 也是30%以上,小道,到底你们心目中想跌到多少才上车 ? 说来讨论一下吗 (虽然你我都是在这里斋up而已,影响不了楼价)

76. O了 2012-01-14 10:00:35

我同意:

"唔緊要,風水輪流轉,今次樓價一定大跌,最少3成以上,到時大家齊執平貨,睇下班自私友風騷得幾耐! "

只要你做好准备,下定决心,一定有机会上车,一定有机会加入自私小业主行列.

千祀唔好洗脚唔抹脚,储钱系上车的首要条件,而不是干等楼价下跌.

月薪5-6万仍上不了楼,只表明其人不善理财,或祀望过高不愿脚踏实地。

其实在这里发言的小业主,我相信大多都是保守的投资者,楼价下跌30%甚至50%,对他们的生活质素都冇太大影响,反而对打工一族特别是月光族影响最大,佢地好可能在经济不景气时饭碗不保,到时不要说够唔够付首期,可能有钱也不敢买。

 

77. 外国工作港人 2012-01-14 10:08:47
我本人不是要围攻小道,是我觉得小道好有趣,想多知道了解他的想法多一点而已
78. younggrandma 2012-01-14 23:35:34
For those who have never own a property, they will not understand how hard it is to be a landlord. So many things to repair, so many worries about the whole economy. People who have no property, they can always rent one. Landlords have so many bills to pay. Rates, Government rent, Management Fee, Repairs, Depreciation of electrical appliances, etc. etc.
79. 小道 2012-01-15 02:51:24

本人並非講自己月薪5-6萬,只係話呢個薪水買樓都有困難,認為樓價適當回落2-3成較為合理.

唔明樓上啲人為何會群起圍攻,香港係言論自由嘅地方,大家對樓市有唔同睇法係好正常,理性討論至係民主嘅表現.

80. O了 2012-01-15 10:44:17

TO小道

大家(不唔住,用咗大家呢个词)并不计较你啲实际收入,大家是看到你的心态有问题,才群起而攻之。

香港月入6萬以下嘅人士,如未買樓者都會埋怨,宜家啲新樓,21500-600呎左右,全部要1萬至1.5萬元一呎,即係一間細屋仔都要600700萬元.

月入5-6萬嘅人士,每月存4万对生活质素的影响真的很有限,那两年后就可以在新界FULL PAY一间小楼,或够付一间象样些的首期。如果这样的高收入人士都要政府帮的话,真有些怀疑他们的薪水是否骗回来的。

你笑AIA,大家都係年輕人,我諗我哋差唔多年紀吧,不過,你得到層樓,但失去了太多.AIA你平時成日OT,為工作前途打拚,少咗好多娛樂,

咁我话你平时洗脚唔抹脚都应该没错了吧,可能你自己唔觉,但你自己真心地和AIA对比一下,人地放弃咗年轻时的享受以换取日后的幸福,你自己则一真在享受(可能你觉得比起李超人们并不算享受),却因为一直买唔到心目中的理想居所,便要求政府应该给你这给你那,做其伸手派。

所以我话难怪咁多人帮你阿妈就系咁解。

81. AIA 2012-01-15 14:55:18
我唔介意少左娱乐(20-25我一个星期通2,3顶,玩够了),那样可以多些时间陪呀妈,上班有一班好同士,银包里的钱总好像没用过一样洗唔晒,有时间去下图书馆,做下义工,想沟女时就请下D女仔食饭(我只喜欢沟女,不喜欢有女朋友),生活无忧,所以没事值得我埋怨
82. AIA 2012-01-15 15:05:42
哈哈~每次同亲D女仔出街,银包好似倒水禁肉都痛埋,我谂我都系同我个外女去下海洋公界园好过,对屋企人好D人都开心D.
83. AIA 2012-01-15 15:15:49
我家姐养女,我就去同他的女玩,迟D他的女听我话唔听他话,哈哈
84. AIA 2012-01-15 15:30:48
"你得到層樓,但失去了太多".我唔同意,得到层楼的过程,令我得到更多野,我同家人的关系比以前更好,我爱我的家人
85. 向泛民说不 2012-01-15 15:37:26

小道这条友,思维有问题,他不愿意牺牲其他的生活,来买楼,他只是希望政府比间屋他。等他可以每年都可以旅游,买ipad,等等。

如果小道这条友的思维合理,我都不愿意牺牲生活水准,不但是房子,我还要政府,提供Ipad,旅游等等的补贴。

米越来越贵,03年以来午餐快餐也升了10元,为了保证基层生活,政府是不是每个人都要每餐饭补贴10元啊。

无得住,最多是睡大街,无得食,会死人的。小道,你话变样重要。

86. AIA 2012-01-15 15:43:35
讲真政府是帮你吗?继续你这样成日埋怨的生活?
87. 小道 2012-01-16 00:50:44

各位以為本人係大花桶,只懂花錢玩樂,不懂儲蓄,咁諗實在太膚淺,老實講,本人置業目標快實現,而且今年一定會達到.

當然,人係好矛盾,市區新樓溢價高,新界樓價冇升值,唯有選擇市區二手屋苑,以本人嘅中等入息,加上平時略有積蓄,父母幫助部分首期,今年底之前樓價再下降1-2成,入市良機快來臨!

88. 小道 2012-01-16 01:05:41

TO:AIA:

閣下努力達成買樓願望,本人甚為欣賞,不過其他炒家業主嘅自私行為,本人就甚為不肖,佢哋仲成日教訓人,令人噴飯。

可是諗深一層,閣下亦未免太精打細算了,為咗層樓,也為咗省多啲錢,連女朋友都唔識,咁樣會冇咗好多人生樂趣,既然宜家已置業成功,樓價亦升咗值,就唔好太刻薄自己了。

89. AIA 2012-01-16 01:33:33
宅男当然找宅女,但他们很难找XD
90. 2011年開始 2012-01-16 08:14:02
如果今年內跌唔多過2成又點做呢,3月新特首上台就有答案。
91. 樓上班簡體大陸雞 2012-01-16 09:09:41
意大利郵輪「協和號」在地中海擱淺翻側,一對香港警察夫婦與親友經歷驚險場面逃難,他們形容事發時一片混亂,船長更一度聲稱只是機件故障。一行六人幾經辛苦抵達羅馬後向中國駐意大利大使館求助,郤換來冷待:「我哋冇錢、冇食物,大使館職員竟然惡言相向,又要我哋自己畀錢辦證件,連影相都要收兩歐元,真係仆街到無倫。意大利政府、船公司已經夠衰,估唔到大使館仲衰!」他們昨致電《蘋果》求救,希望特區政府正視及協助。
92. O了 2012-01-16 10:43:32

原来是又一个担心追唔上价的准自私小业主,唔紧要,经济起跌系不变的定律,有时克薄自己一年半载,咬咬牙关就过了这道门槛,就可以有人生的第一桶金,日后的日子就会轻松好多。

 

也一道回回楼上。

 

首先,喜用简体的不一定是内地人,原因我和“外国工作港人”都己回复过,不重述。

 

其次,我们香港人都看不起用简体的人,点要求自视无私的共产主义人士帮助无助的香港人。

 

意大利郵輪事件反映了政府部门的彊化(包括内地和香港),更突显内地普遍的道德(人道)价值观的低劣。

 

也反映了共产主义只是一个不可及梦想.

93. 向泛民说不 2012-01-16 11:09:26

楼上又抽水,废材除了抽水,还是抽水,但是从不反省,结果是废材一个。

可以去得玩邮轮,多多少少都有点斤两,应该也买了保险吧,点解唔系找保险公司呢?去找大使馆。这是一大问题。当然大使馆的冷漠当然有问题,但是本身的危机处理是不是也有问题呢?港人姓“赖”,难怪越来越废。

94. AIA 2012-01-16 12:26:34
為什么,他們会見死不救,我们是不是要檢討自己?
95. 非常憤怒的人 2012-01-16 12:32:31

to: 小道,祝你今年成功置業。

但想問在你置業後,是否希望樓價再跌30%?

96. 外国工作港人 2012-01-16 12:41:59
小道,恭喜你,希望你能碰到最好的买入价,更希望你买了以后,楼价能平稳,不用坐艇。
97. FBC 2012-01-16 12:46:40
我希望小道成功置業後, 樓價再跌30%, 好待我執平貨:P
98. 非常憤怒的人 2012-01-16 12:53:53

TO: 小道

你又露底啦,〝人係好矛盾,市區新樓溢價高,新界樓價冇升值,唯有選擇市區二手屋苑〞即你買樓都是希望樓價升值啦!

小弟想信你並不是廢材,人工亦唔太少,只是希望樓價下跌20-30%,好等你入市,然後等樓價升,到時成為自私小業主一名。

請唔好再講公平,咩人類要追求共產,你所謂的公平是對於你自己,並不是其他窮過你的人!

 

99. 非常憤怒的人 2012-01-16 13:00:42

TO: 小道

註:唔好再話小弟罵你呢,小弟從來沒有用過粗詞,只是你每次都答唔出。

100. 外国工作港人 2012-01-16 13:13:35
如果罗马中国大使馆真的冷对港人,真的抵打。但要听一下大使馆回应,才能批评。我看到报纸报道和以上网友不一样,报纸说大使馆已尽力安排所有求助港人补发证件。
101. 80後小白領 2012-01-16 13:15:02

to 小道

見咁多人討論,搞到身為cd rom的我都想第一次加把口

小弟月入三萬多,話多唔多,但一條友尚算夠食

買市區樓從無諗過,莫講市區新樓,年中終於買左一間自己好鍾意0既新界二手樓

雖然咁0既時勢都係坐艇居多,但總算換到很多歡樂

而且至少唔駛比業主迫遷

從前未買樓前一樣想樓價快D冧,但現在覺得唔好大跌...話晒咁辛苦,終於覓得安樂窩,

點解其他人要等政府幫,

變成自私小業主,

我3皮野都做到,你6皮野一個月EASY JOB,點會買唔起

相信你買左樓一樣會咁諗...

未來的你打倒今天的你

102. 外国工作港人 2012-01-16 13:22:50
另外,楼上网友,为什么你又不说用英文回应的网友是老外鸡,假鬼佬 ?奇怪你的仇大陆心态 ??????
103. 向泛民说不 2012-01-16 13:31:26
楼上,不要理那些废材啦,废材根本同垃圾一样,除了以为“香港人”好巴闭,其实好自卑。就好像上海那些穷人,说香港人是,港巴子,台巴子,等等。
104. 向泛民说不 2012-01-16 13:40:23

小道根本就是一个输打赢要点废材,真系唔明白点解可以6万一个月,人又蠢成甘。以他6万一个月,如果有勇气,其实可以买到市区楼,保守一点买大西北,进可供,退可守,就好像以前那个老师一样。

但是现在竟然希望政府打压楼市,等他上楼,减低他的投资风险。

废材,当政府帮你承受风险的时候,风险是无消失的,这些风险实际是转嫁给一百万小业主。西方国家的福利转嫁风险游戏,最终令国家的信贷评级下降,令国家走向崩溃。

但是自私如小道这种废材,他一定想,要死,就大家一起死,总之他就不肯去冒风险。

但是小道不知道,他其实是可以属于成功如博士那一群的人,他年轻,收入高,如果财政管理得宜,应该好快变得富有,他应该好像这里的人怕被共产党。

小道,有时间看看穷爸爸,富爸爸,你就会发现你系几on 9.

105. 小道 2012-01-16 16:55:35

to:80後小白領:

本人認為你月入3萬幾,係宜家樓市向下嘅情況下,走去買新界樓,唔係好恰當,須知道新界樓係未來日子將會有跌冇升.

無論邊個做特首,將來香港嘅中下價樓都會向下跌,呢個係高人指點俾本人嘅,隔離湯博士係唔係教大家.

所以講,本人雖月入係高於4萬,不過冇6萬咁高,但都好大機會係年底前買到市區優質二手屋苑.

 

106. 小道 2012-01-16 17:20:02

未上車嘅人,想樓價高位回落至入市,係人之常情,唔明有人何解成日喜歡怒罵他人,至於本人將來上咗車後,會否番轉頭希望樓價升,就要到時至知了.

就算上車後,想樓價回升亦是合理要求,不過都係希望樓價平穩向上,唔好大上大落就最好啦.

107. FBC 2012-01-16 17:23:02
撐80後小白領, 我身邊有些年青朋友像您一樣, 而家好enjoy!  另外有些像小道, 永遠有他們的dream house :P
108. 80後小白領 2012-01-16 18:32:25

To 小道:
唉,天下間有誰能肯定買的時候是高位定低位?我買樓的時候世界與今天已經完全不同啦

今天的低位或許是將來的高位,甚或今天的高位是將來的低位,天知道?即使讀完咁多書,以為自己比別人更懂經濟。但經過近幾年經濟動盪的體會,有時候發覺這世界你估唔到咁多。你估中或因你眼光獨到,但亦可能只是好運,謀事在人,成事在天

自已計過供樓輕鬆無難度,首期又有,反正要交租。樓價跌0既話自已又唔會死

有得上車咪上車LO,新界樓自然無市區樓咁值錢,抵跌能力無咁高

但每區也會有自己的客源,我揀呢區當然同自己生活背景有好大關係

唔好揀太僻,賣都唔會太難放

寒舍出市區也是十五分鐘,最緊要0岩自己

始終非物質的生活素質,並不能完全以金錢衡量

左度右度,有時機關算盡,到頭一場空

但如果有能力,你長線玩唔係睇得個市咁差,到你0岩心水個位,高少少你買都未必錯得晒

至少有個竇訓..哈

小小個人體會,分享下,最緊要信自己,自己開心

 

109. 外国工作港人 2012-01-16 18:44:28
小道,所以我一直说你很有趣,你可以建议入家不要买新界楼,因为不升值,但你有否记得说房屋不应该用作投资,是用来住的 ?不过,也没有什么大不了,但你会令到什么向左看,向右看之流失望哦 !!!!
110. 80後小白領 2012-01-16 19:06:06
多口講多句 香港有太多高人,通常高人只有3個特點: 有錢、老過你、同吹得 你話有高人指點你,但你唔知佢個腦諗乜 中左你話佢叻,唔中佢話時辰未到,中間過左幾耐無人知 吹下水無需負責,點解唔信自己
111. 非常憤怒的人 2012-01-16 19:55:45

To: 小道

"未上車嘅人,想樓價高位回落至入市,係人之常情,唔明有人何解成日喜歡怒罵他人,至於本人將來上咗車後,會否番轉頭希望樓價升,就要到時至知了. 就算上車後,想樓價回升亦是合理要求"

小道 你真係好似〝大時代的丁蟹〞,你永遠都是對的。你買在樓後想樓價回升亦是合理要求,就唔係自私,〝向左看〞及重有其他低下層重未有能力買樓呀大哥!賺越4萬,巳是中產啦,又唔見你共產?原來有新的主義,叫〝小道特式共產〞

 

112. 向泛民说不 2012-01-16 20:54:18

小道之流应该都系在政府部门或者系公营机构工作,人工虽然高,但是却非常之无知。

我在一次建议小道去看“穷爸爸,富爸爸”,搞好自己理财。不要在这里怨天怨地。

 

113. 一鳴人 2012-01-16 22:16:06
回98樓非常憤怒的人 睇完你個post 簡直要鼓掌,看畢內文一路追回應,見到小道的post,已覺得奇怪,對人地的提問,尤其係「外國工作港人」那些,永遠唔直接回答,原來佢心深底裏同大部份一樣,當買樓係投資,想低入等升值,吖唓,咩公平公義咁大道理~~~ 本人係有樓人士,03想買唔敢錯過左,07先上車,海嘯前放,放左後先覺有實際需要,再入,入左即跌1成幾,好彩後來拾級而上,再後期錢銀有鬆動,10年再入一間作長綫投資。 我覺得買樓其實係一個人對市況對自己需求作分析,然後作出的投資選擇,之後係升係跌,都係自己揀,升左想放賺左見算,跌左就要賣都要自己承擔。我當初入市係因覺自己能力負擔到,做哂風險管理,就算跌市我都唔一定要賣,我覺得呢啲係投資者的正常態度,唔明點解畀人話自私?! 最唔公平莫過於點解自己買樓要諗過度過,但某些人就可零風險,行福利主義者開出來的康莊大道?
114. 小道 2012-01-16 22:51:01

香港係自由港,亦係言論自由嘅地方,對樓價嘅睇法應該各自表白,未買樓者想樓價跌都冇什麼唔妥.

以目前來講,香港社會對樓價過高已是共識,只係呢度小業主力排眾議,以為係度吹下水就可以自欺欺人,咁係冇意義.

唔係答唔到你們的問題所在,而係所謂嘅問題係一些自私又無聊嘅問題,都冇建設性,唔該你哋去了解一下何為主流意見!

115. 非常憤怒的人 2012-01-16 23:14:34

to: 小道 ,果然係丁蟹二世,你話人地就是言論自由,自巳露底比人話就唔得?

需知你唔答的自私又無聊嘅問題,大家都知你是自私的準業主啦,偽君子!

 

116. 非常憤怒的人 2012-01-16 23:21:21
來來去去,repeat 又 repeat淨 講公平,公義,大同,共產,社會共識都要樓價下跌咪好囉,做勿講多在嘢而露底!
117. 向泛民说不 2012-01-16 23:50:57
如果要小道交50%的税,不知道他愿意不愿意,不要忘记,叫了50%税,他的收入仍然高过普通打工仔。
118. 向左看 2012-01-17 00:04:32

小道兄: 唔駛理會佢哋,一堆人群起圍攻一個人,贏咗都唔係光彩,本人支持你,樓價下跌已是必然,自私業主炒家點講都改變唔到事實.

小弟入息冇你咁高,但是都等緊入市機會,你講得好啱,今年底是買樓時候,相信樓價再跌多1-2成大家都會見到.

本人愈來愈覺得你好有POINT,相比一眾自私友的言論,小道兄可算是有識之士!

119. 外国工作港人 2012-01-17 00:21:27

向左看,你们不是看30%以上吗? 为什么今天你们都只看10-20% ? 我还相信你们等30%以上才入货呢。你们有什么见解会改变跌幅呢 ?请指教

120. 非常憤怒的人 2012-01-17 00:25:23

原來真正的低下層從沒有在這网站發言過,希望樓價大跌者,講到正氣凜然,其實都是自私準業主,想趁低買樓等升值!只是披着羊皮的狼,如飯民一樣,只是為選票一樣。

 

121. 小道 2012-01-17 00:31:15

TO樓上:外國工作港人:

你問得幾好,其實二手樓價已在近半年跌咗接近一成,假如今年年底前再下調多1-2成的話,則已幾近目標價.

講求入市良機,跌3成當然係最好,但係世事並唔一定是完美,故此在跌2成之後便應主動出擊,勤力去尋找,可能有意外收穫.以上是本人愚見.

122. 小道 2012-01-17 00:41:19

不滿你說,亦係有地產界高人指點: [下半年銀行有機會放寬按揭成數,政府受市道淡靜影響去檢討SSD政策,或者歐美經濟回穩等等,樓價亦可能轉過來回升.]

因此係今年年底前一定要把握到良機,否則銀紙再貶值,對冇樓者更不利,所以講目標係樓價跌3成,但係2成以上已可作考慮.

123. 外国工作港人 2012-01-17 00:48:27
多谢指教。小道,你间中讲活都似 D 样,有纹有路,有趣
124. 非常憤怒的人 2012-01-17 00:54:18

To: 外国工作港人

小道不是你所想的有趣人,看看現在,越來越來表現像自私的小業主。所以真理真是越辯越明!

125. 外国工作港人 2012-01-17 01:05:48
非常憤怒的人兄,我来这里最主要是看有料师兄们的见解,至于无聊的网友,我们是改变不了他们,我只是发发UP风而已,请非常憤怒的人兄见谅
126. 向左看 2012-01-17 01:45:52

睇來睇去,呢度嘅"向泛民說不"和"非常憤怒的人"才似激進人士多啲,唔單止睇其言論偏激,連名都偏激過人.

講到自私自利嘅行為,小道兄冇以上人兄咁離譜!

127. 小道 2012-01-17 07:35:52

TO "向左看"兄:

雖然呢度係業主網,好難找到知音,但係有你嘅支持,令我唔會覺得孤單,我會堅持我嘅立場,相信真理永遠係正義那邊.

皇天不負有心人,你我將來都會成為業主嘅一份子,我向你保證,本人一定唔會係最自私的小業主,願努力上進者皆有機會達成置業心願,亦希望樓市平穩健康發展,唔好像呢幾年咁脫節地大幅飊升!

128. 非常憤怒的人 2012-01-17 09:08:06

如果有看開此討論网,都知小弟都覺得樓貴啦!

小弟真係好支持 小道及向左看的看法,最好樓價跌得多,好等小弟以低價買樓,等升值。

129. FBC 2012-01-17 09:55:28

都係果句: 等小道買樓後再跌3成, 執佢件平貨。 一舉兩得, 佢又可以一嘗跌市ge滋味!

130. O了 2012-01-17 10:03:35
FBC才是真的有趣
131. 80後的蟻民 2012-01-17 10:42:09
對於呢個自私自理自我中心只顧一已私慾漠視全港未來發展既社會垃圾小道
真係為此感到悲哀, 為佢老豆阿媽生左佢感到悲哀, 為佢老闆請左佢感到悲哀
為左佢係香港人感到悲哀, 呢D就係香港垃圾教育制度下培育出黎既社會垃圾
4個字真係講曬, 不知所謂
132. 向泛民说不 2012-01-17 11:11:15

小道如果要做一个无私的小业主,他日你买了楼之后,记住将自己的楼以半价卖比向左走,你的好朋友,不要在这里自以为是。

估计小道这种废柴,应该是考进了公务员或者是政府机构,甘无知的垃圾,人工都可以超过4万。

这条友日日叫楼价高,其实乜叫楼价高,因为他害怕承担风险,所以要政府来帮他分担风险,等于要全香港中产承担。这种无耻而贪婪的废物。不知所谓。

 

133. 非常憤怒的人 2012-01-17 13:12:25

小弟唔識甚麽經濟,因每個人利益立場都唔同,認為樓價高或低都沒有問題。

為甚麽小弟用〝非常憤怒的人〞,就是對現在社會裏的偽善有所不滿,飯民為選票,假裝為市民;CY 為民望,開期票;懶人為攞着數,又話人權;

小道,向左看,明明要樓價下跌給他們上車,到他們上在車又話要樓價升值,但小道忘記左他之前点樣正氣凜然講要大同,共產係人類追求的夢想,為甚麽人人唔可以買到樓,但為甚麼當你買到樓時又望佢升值及平穩健康發展,而唔係再跌直至人人買到樓,做到大同公平?需知重有很多人買唔到樓,你是否今天的你打倒昨天你? 真對你失望。

134. 非常憤怒的人 2012-01-17 13:21:37

你講〝相信真理永遠係正義那邊〞,什麼係你講的真理及正義? 有你着數就係?

135. 外国工作港人 2012-01-17 13:35:39

小道,向左看,我个人感觉楼市不只跌20%(唔好问我点解,无根无据的),我怕给FBC兄讲中,你要坐艇30%,到时候不要又叫政府反过来帮你们2个努力工作的年轻人减少卖地,减少居屋........就好啦,感恩

 

136. 外国工作港人 2012-01-17 13:48:50

重有啊,香港个楼市,唔会因为多了你们2个无私的小业主就一定会平稳发展,不会大起大落,最重要的,就是不会因为你们2个而一定升ga

137. FBC 2012-01-17 14:12:36

月入四萬幾ge鐵飯碗, up乜都得, 但唔係所有小業主都有你咁幸福和幸運, 好多要養妻活兒+上有高堂, 買樓只求有個竇口, 一但因經濟逆轉(in progress)而失業, 按揭要照交, 其他水電煤、差餉地租、學費等一大堆帳單亦走唔甩。這裏的小業主無話過希望樓市大升(因為再升的話仔女都買唔到樓), 只求不要大跌而矣。

至於入貨時間, 好多高人已袋錢入你袋, 總結都係首富果句: 量力而為。

 

138. 外国工作港人 2012-01-17 14:27:48
FBC兄,对你所说的有同感,我真系唔希望给你UP中,跌30%又30%,97个锅,而家仲未忘记
139. 向左看 2012-01-17 14:57:27

TO:小道兄:

小弟愈來愈佩服你,好一句"真理永遠係正義那邊",講出無數香港基層市民嘅心聲!

有啲人愈來愈急躁,容納唔到不同意見,自私心態表露無遺,明明樓價跌緊,仲死都拗番生,連佢哋支持嘅唐唐都話要壓低樓價,俾多啲人上車,點解佢咃咁固執?

點都好,你我嘅願望今年將會實現,宜家買樓唔係困難嘅事,大家都唔駛咁執著,無論CY又好,唐唐又好,都會推出大量中下價樓供應市場,呢啲就係低下層市民之福!

140. 向左看 2012-01-17 15:16:49

其實各位網友,大家唔駛咁計較,既然樓價必跌,點用言論托市都係冇用.

坩白講,CY和唐唐都係建制派,邊個做特首都差唔多,只不過CY較為有魄力,表面睇較為能幹,管治香港可強政勵治,更加代表全體港人利益.

就係因為咁,泛民派查實最驚CY當選,佢哋認為如果唐唐做特首,就好似董伯伯咁,好作反嘛.

"向泛民說不": 你知唔知當中原理呀?唔好一味只識得吵鬧至得嘅.

141. O了 2012-01-17 15:25:29

真理的而且确永遠係正義那邊---但谁人代表正义。

 

八万五时董伯伯也高举这面自谓的正义大旗,结果如何,最后脚痛站不住台。

 

我们热列欢迎两位宜家唔系好自私啲准小业主,正期望赶上自私小业主,并有望超越自私小业主成为最自私的小业主。

 

但是我们较喜欢真小人,不喜欢伪君子

142. O了 2012-01-17 15:37:42

CY正正是这样一个伪君子

 

明明八万五是佢力主推动,事后却话唔关佢事。明明佢间公司生意失败也推说与其无关。

 

这样一个人做你老板,你都怕最后无粮出啦,可况七百万人啲老板

143. 向泛民说不 2012-01-17 15:42:28
CY这条有现在实行的是计划经济,如果计划错误,到时又拍拍屁股走人。
144. SANDY 2012-01-17 16:48:45

TO:140

"CY表面睇較為能幹,管治香港可強政勵治,更加代表全體港人利益."

你是相士嗎? CY最近的提議連師奶都認為低能- 設多個金融發展局喎?

145. 向泛民说不 2012-01-17 17:04:44

网上见到,有人月入2万左右,却可以有2层楼。

小道,我估计你工作应该相对稳定,点解仲甘无耻,唔敢接受挑战。日日只会希望不劳而获。所以希望政府干预的人都是不劳而获的废材。

相信我,只要你理财得到,目前的楼,对你来说不是贵。你是可以完全负担的到。从08年到现在,你都不敢面对挑战,所以错失良机,这不是政府的错是,是你的问题。

146. 外国工作港人 2012-01-17 17:08:30
Sandy,你小心D看清楚140楼想表达是什么 ?他的意思是TT或CY谁当话事人都差不多,为什么改变了对TT的看法,以前TT一文不值,现在可以接受。原因是他相信TT会跟CY一样,会压低楼价好给他上车,有奶就是娘,最好的例子
147. 非常憤怒的人 2012-01-17 19:13:38

to: 向左看,小道

真服在你地,比人踢爆扮基層,其實係自私準業主,重夠胆講係真理正義,厚顏如此,弟你買到平樓等升值。

不過小弟替月入不過1萬,樓價下跌20-30% 都買唔樓的基層,駡你地正自私的準業主,請不要再自私啦,你們買完樓,樓價應该繼續下跌,等所有人都買到樓為至,這才是公平,大同的社會。小道賺越4萬,請交50% 税,幫助基層,才是人類追求的夢想,唔好再自私!

148. 非常憤怒的人 2012-01-17 19:23:44

TO: 小道

買樓,收入過4萬又唔捐出去都是萬惡的資本主義行為,共產係人類追求的夢想,請不要再迷失了,回返以前的小道吧!

149. O了 2012-01-17 21:59:41

別講笑

小鳥爆開了

憤怒爆開了

將一切換掉

古仔真有先見之明

 

 

150. 小道 2012-01-18 00:22:24

每次見到"非常憤怒的人"嘅名字,本人就覺得代表著反叛,放縱和對抗嘅憤怒一族,雖然睇其言論都幾有玟有路,但用此外號容易令人產生誤會.

睇事物必須客觀地去分析,唔能夠一本通書讀到老,就算反對高樓價者亦有買樓上車嘅權利,何必成日苦苦逼人,人生係有幾個階段,亦有唔同重要部份,唔係只為層樓而生活和工作,唔該大家睇事情全面一啲!

 

151. 向泛民说不 2012-01-18 00:25:42
小道,你拿拿声去北韩享受“最幸福的”生活。不要太虚伪。
152. 非常憤怒的人 2012-01-18 01:01:31

to : 小道  你所講的〝人生係有幾個階段〞〝唔能夠一本通書讀到老〞是否以下階段:

1. 當畢業,沒多少錢,就話要共產,打倒資本主義

2. 當唔夠錢買樓時,就話樓價貴,要打壓樓價,打倒地產霸權

3. 當樓價下跌到買到樓後,便要等升值,就話唔應該打壓樓價,要政府抬市

4. 當有多層樓或有錢後,就話共產係唔實制,資本主義是正道,打倒基層霸權

 

〝非常憤怒的人〞代表玩踢爆

 

153. 非常憤怒的人 2012-01-18 01:14:38

〝人生係有幾個階段〞〝唔能夠一本通書讀到老〞

當打工時就話老細涼薄,要求多多

當做老闆時又話伙記偷懶

當追女朋友時就話愛她

當娶了她就愛二奶

當靠父母時就孝順

當父母老了,就死老鬼

 

154. 左手思維 2012-01-18 06:42:04
拜讀各位高論後只覺港人內耗確實利害. 從經濟角度看, 樓宇買賣只是港人賺自己人的錢. 太沈迷於這一經濟活動, 只會導致其他經濟行業發展不前. 因此, 德國規定樓宇買賣利潤不應超過20%. 否則抽稅大幅上調. 其目的是阻止國民以炒賣投機房地產致富. 鼓勵國民致力於科技及能賺取外匯的實業. 不知各位認為這種措施是否適合香港 ?
155. O了 2012-01-18 12:10:14

舉脚贊成

156. O了 2012-01-18 12:13:15

有冇年限架?

十年又限升20%啊????

157. 小道 2012-01-19 00:56:16

施永青沽舖,睇得出其睇淡後市,負面消息愈多,政府愈有放鬆樓市政策機會.

雖然樓市前景不容樂觀,但未上車嘅朋友,今年反而應把握入市機遇,再跌1-2成係適當時候了.

158. 小道 2012-01-19 00:58:41

今天報導指施永青沽舖,睇得出其睇淡後市,負面消息愈多,政府愈有放鬆樓市政策機會.

雖然樓市前景不容樂觀,但未上車嘅朋友,今年反而應把握入市機遇,再跌1-2成係適當時候了.

159. m 2012-02-01 20:33:58
does the writer have sick?  HK gov't build the apartments for HK yan buy just for their 'living' usage, not asset acculmation purpose.  It won't make rich and poor separate.  the small apartment is for rental investment purpose (nearly saving purpose).
160. m 2012-02-01 20:34:05
does the writer have sick?  HK gov't build the apartments for HK yan buy just for their 'living' usage, not asset acculmation purpose.  It won't make rich and poor separate.  the small apartment is for rental investment purpose (nearly saving purpose).
161. 向泛民说不 2012-02-01 20:56:08
扶贫只会越扶越贫,从来没有证据证明扶贫,最终可以帮人脱贫。 居屋只是用来补贴人投资,这是不道德的。
162. 1200 2012-02-02 13:07:23

施永青沽舖咁都仲唔算係樓市警訊!?