ENG
瀏覽人次:39898    回應:96
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. younggrandma 2011-08-24 12:40:38

Perfect analysation. I will not sell my apartment to wait for the next property price recession. For those who is rushing to sell their property will probably regret by next season.

2. NW65 2011-08-24 12:54:09
千篇一律, 0分重作. 
3. 老實人 2011-08-24 13:07:15
作者肯講出投資之道,言論中肯,屬於老實作者!
4. 過路者 2011-08-24 13:10:42
出色作品,與眾不同,值得一讚!
5. 投資者 2011-08-24 15:15:50
作者講出現時香港地產市況,公道講,細讀文章內容,有其獨特之處,好一句-沈大師見細價股大跌而聯想到樓價會大跌4-5成,引人會心微笑!
6. 精句 2011-08-24 15:22:22
文章有不錯的句子,[矛盾的人們,一邊埋怨樓價高企,一邊不滿土地賤賣!]
7. 人民力量 2011-08-24 15:33:50

甚麼"又要馬兒好,又要馬兒不吃草"係市民對政府的期望,咩市民對政府有要求嗎?

市民對呢個廢柴政府一早冇期望,睇下所有官員嘅評分就快變零分就知,呢個政府應對基層市民好啲,唔好成日搵低下市民苯,減少貧富懸殊和官商勾結,做事公平公正,咁香港至有前途!

8. 好笑 2011-08-24 15:56:05
投資住宅又好商舖都好,與我地基層人士無關,我地最緊要人人安居樂業,社會有公義,起多啲公屋和居屋,當然樓價平啲個個會開心啲!
9. 申訴專員 2011-08-24 17:50:23
又要馬兒好,又要馬兒不吃草 <= 英文系乜 ?
13. 大時代 2011-08-24 23:17:01
回樓上準買家: 唔好買樓啦,宜家係甚麼時候,樓價必大跌無疑,等多兩三年,樓價會跌4-5成,唔好宜家做傻仔!
14. 不好過 2011-08-25 00:05:36
唔好咁天真,全民普選來臨,樓價將會平穩向下,脫離群眾嘅樓價係必須撥亂反正,大量公屋和居屋將興建,宜家買私樓係非常愚蠢!
15. 不好過 2011-08-25 00:32:51
民主嘅力量非常大,公平嘅社會就係靠普選產生特首和議員,還有香港樓價跌兩至三成至合理,年輕人有能力上車買樓,社會至會公正和諧!
16. why 2011-08-25 02:23:45
普選可解決一切問題? 民主大晒? 咁點解美國搞到咁pk?
17. 不好過 2011-08-25 02:28:26
美國點pk都好過香港10倍,如果唔係點解咁多人崇拜美國!
18. 香港人論香港人 2011-08-25 10:18:09

香港有班共產黨,他們理想就是瓜分別人努力成果.

香港有班紅眼症的人,他們眼見別人物業資產上升,就要聯同班無能組別議員,將別人成為他們一無產份子,一起搞哀香港.

 

 

19. 需求遠遠大於供應 2011-08-25 10:20:09
香港樓價由大陸人撐起,13億人口當中,只要有1%富起來,便有1300萬人,只要有一半來港置業,便有達650萬單位需求,何況唔止1%富起來呢!這還未計部份豪客係買幾間作投資。

就 算有充足土地供應(唔可能),根本全港市民一齊做擔泥扎鐵都唔能夠滿足大陸13億人的市場需求,他們目的都係要將錢搬離大陸(因為個個都驚共產黨),搬到 香港就最方便,所以買樓就最好,起碼來到香港可以不用住酒店訂房咁麻煩。睇睇成交,有唔少大陸豪客係買多過一間,有些係買十數間作長線收租,香港地地產才 是最有錢途。香港豪宅供應短缺,根本就可以肯定起豪宅係賺硬,發展商自然全部樓盤都會豪宅化,唔憂賣,幾萬蚊呎都係濕濕碎。

大陸豪客好多都係full pay,根本就唔需借貸,始終供應都冇可能滿足13億人市場的強大需求,所以消化完這些政策後,樓價又會大幅上升。商廈商舖供應更為短缺,受自由行帶動,零售暢旺,
商廈商舖租金約滿後將瘋狂上升,價格升幅將以倍計,大陸資金很快就會蜂擁入市。

低息高通賬,加上聯匯
港元跟隨美元變陰司紙,磚頭保值,長線只有上升一途。
20. Q&A 2011-08-25 11:13:27

問:美國點pk都好過香港10倍,如果唔係點解咁多人崇拜美國!

答:賤!

21. 大時代 2011-08-25 13:40:29
所謂"賤",就係香港人造成,全民普選後社會至公平公正,人民地位至可以提高,到時就唔會有咁多爭吵,香港市民先至唔再犯賤!
22. 好笑 2011-08-25 13:52:41
好笑香港警察這樣橫蠻無理,禁錮大學生在后樓梯,香港仲有人權嗎?唔係李克強來港就大哂,總理要同人民一樣平等,至得到人民嘅愛戴!
23. 發神經 2011-08-25 14:25:29
係美國,示威者一早比警察用警棍朴濕啦,而最近倫敦有版睇,香港呢d叫鎮壓,冇人權?唔通要埋到身,潑埋漒水至可以出手? d人係要話美國文明,死開啦.
24. 向饭民说不 2011-08-25 14:39:48

废青就废青,不过政府绝对不能因为几个废材游行而让步。

事实上昨天原来只系得開學禮半數新生纏黑絲帶。以昨天的结果,基本上支持和同情废青学生的都会纏黑絲帶,无带黑絲帶是不支持班废青。结论半数人不支持废青的激进行为。

25. P2P 2011-08-25 14:55:34
free newspapers, free wifi, free apps, free emails, ......and $6000 distribution - worldwide $6000 can buy 1 iPad2 and many free lunch.
26. 明天會更好 2011-08-25 15:34:10

示威多d,抗議多d,出年政府一定唔止派6000元,至少派萬二,後年每人派埋居屋認股權,可以炒就最好.

港大學生萬歲,訟棍萬歲,人權萬歲,民主萬歲.大家努力,明天會更好.

長毛好野,後繼有人,李成康接棒.

29. 正確解讀 2011-08-25 17:59:03

應該係話,徐立之好佬怕爛佬,爛佬怕潑婦,潑婦怕政棍,政棍怕暴廢青,癈青怕暴民……

30. 向饭民说不 2011-08-25 18:12:12

香港市民眼睛是雪亮的!昨天只有半数人半數新生纏黑絲帶,在这种情况下纏黑絲帶包括了支持者,同情者,同无知者。

而不纏黑絲帶的可以看成是反对者。也就是说有一半人反对。白痴废青,正10下10下废青。

31. 大時代 2011-08-25 19:01:57

半數人纏黑絲帶仲唔夠?呢個已是好多支持者了,新生根本唔知甚麼事,一般唔會表態,宜家有一半,即是政府犯了大錯.

香港大學生一向優秀,係未來嘅希望,仲俾你地罵是廢青,簡直係癲倒黑白!

32. 露底 2011-08-25 19:17:33
大時代露了底﹕佢講出d新生根本唔知乜事,已經拿拿臨走去表態,咁既大學生,仲唔係人云亦亦云,正一廢青!
33. 好啱 2011-08-25 20:22:42
確係一班不分青黄皂白人,大學生都鬧一餐,唔知邊個係廢青,真係貽笑大方!
34. 成功與失敗 2011-08-25 21:11:45

成功—不在於你羸過多少人,而是你幫過多少人。

真正大師不是擁有最多學生的人,而是協助最多人成為大師的人。

真正領袖不是擁有最多追隨者的人,而是你協助多少人成為領袖的人。

這一生不在於「你超越多少人」,而是你協助多少人不斷超越自已。

誰勝誰敗,只不過是一時的榮辱,何必介懷。

35. 向泛民說不 2011-08-25 21:42:03

打时代这种废青,四肢发达,头脑简单。以昨天的起哄的情况,不纏黑絲帶的肯定是反对激进的学生。

而纏黑絲帶的仲包括不小趁热闹的年轻人。所以真正支持者应该不多。

36. 事實與偏見 2011-08-25 21:49:48
在投資物業的世界裡,成功的個案比失敗的多,如果要成為一個成功者,那就要具備與眾不同的投資方法,首先要學會人棄我取,還有如何「等、忍、恨」,這些都是很高深的投資學。首先最重要的是應選擇正確的物業類別,毫無疑問,目前最好和最佳回報的是-商舖物業!
37. AIA 2011-08-26 00:37:57
照你地班廢青講,香港警察米要比你地,走到李克強面前暴力抗爭,掟蕉,放飛機才對?
38. 大時代 2011-08-26 00:40:50
宜家社會代溝愈來愈大,有啲人成日要將大學生講成廢青,咁樣係故意分化香港社會,形成各階層更加對立嘅局面!
39. AIA 2011-08-26 00:45:16
你地班大學生禁出位,唔怕給某些老闆點了相,唔敢請你們嗎?因為老闆們都怕搞事份子.
40. AIA 2011-08-26 00:53:22
廢青這個名好好聽嗎?唔係同你講你就唔好應拉,千奇唔好對號入座呀
41. 大時代 2011-08-26 01:34:54

有人成日好愚蠢,仲以為自己好叻.唔知道大學生就係因為出位,至更加容易搵工做,甚麼叫做一舉成名,就係咁樣至聰明.

做人不畏強權,光明正大,自然會有更多老板欣賞!

42. 大時代 2011-08-26 01:57:03

現今普通大學生皆平平無奇,就係因為佢地怕事畏縮,沒有大將之風,我係老板都唔請佢地啦.

反而勇敢如李同學咁嘅學生,真係大把前途,不但全港出哂名,同時將來畢業大量好工等佢選擇,

例如:醫生,律師,教師,甚至歐美基金或投資銀行等等工作,數不勝數,所以話,有擔當嘅年青人,前途無量!

43. 講得啱 2011-08-26 02:20:42

e加d學生,知道自已讀書讀唔掂,咪去搞事lor,咁第日可以學長毛,可以申大手板,一個唔覺意做埋議員,又可以呃納稅人既人工.仲使乜讀書?

就算做唔到長毛,仲有公屋同綜援.有邊份工,好過做廢青先?

44. 廢青偶象 2011-08-26 02:25:34

排名第一: 任X憲

都係第一:係夜總會返工既民主女神

45. 好啱 2011-08-26 13:00:29

你地去問吓人,宜家嘅醫生和律師,或金融界人士,你睇睇佢地傾向鍾意邊種人就知了,你以為任生份工差嗎?你錯了!

任生嘅學歷在宜家社會睇來就唔係高,不過由於佢嘅勇敢行為得到多方面欣賞,佢現時不單是高薪人士,工作更有好大自由空間!

 

46. 支持樓上言論 2011-08-26 13:11:39
好啱嘅講法,事實上香港大多數有才能及具專業資格嘅人士,佢地都憎恨官商勾結和地產霸權,故此那些勇於出聲,唔怕打壓嘅年青人,反而更受現今大機構(除咗地產公司)歡迎!
47. 啱啱啱 2011-08-26 14:35:32
任生搞女同搞示威,一樣咁叻.
48. 內幕共賞 2011-08-26 14:42:50

7. 睇唔過眼2011-08-25 18:34:59

我朋友識得一個姓蘇嘅記者佬。呢個姓蘇嘅年零前曾經話俾我嘅朋友聽,由於王文彦得罪佢,佢就時時用唔同嘅匿名同埋寫法喺網上特別係呢個留言版砌王生生豬肉嚟破壞佢嘅名譽。朋友覺察到當呢個姓蘇嘅記者佬講到佢嘅得意傑作時,面有得色。

 

作為王生嘅長期讀者,我耐唔耐都睇到一啲無厘頭嘅人用唔同嘅匿名喺呢度惡意抹黑王生。

 

睇到嗰幾個咩嘢「honest」、「人一個」同埋「70後」好有組織默契咁攻擊王生,我就諗番起我朋友以前嗰番話,不吐不快。

 

8. A 12011-08-25 19:22:35

睇唔過眼,仲有「正常說得好」

 

11. 大山2011-08-25 23:50:13

睇唔過眼,佢哋梗係有組織默契啦,「honest」、「人一個」、「正常說得好」同埋「70後」根本都係相同一個人。

 

12. 內幕2011-08-26 11:37:12

樓上嘅睇唔過眼,你講嗰個姓蘇嘅老記叫乜名呀?聽講有個蘇XX嘅老記,先後用咗幾個

 

唔同嘅筆名為科XX資訊網、MXX網同埋地產XX網寫咗幾個專欄。其中一個筆名就係

 

「劉XX」。唔知你所講嗰個姓蘇嘅老記係唔係就係蘇XX

49. 大時代 2011-08-26 23:37:45
勇敢又不畏霸權嘅青年,搵工係容易啲,宜家社會需要嘅就係有擔當嘅人。香港嘅明天全靠呢班優秀嘅大學生去創造!
50. 祝福你 2011-08-27 02:33:34
大時代,祝福你,同埋大學既紅衞兵,前途似錦,綜援越攞越多,一世住公屋,唔夠洗,繼續抗議,得閒去埋希獵考察.
51. 信號 2011-08-27 02:43:59

北角地皮以62億成交,比預期的下限還要少,顯示發展商看淡未來兩三年的樓價,近年政府積極推出措施打壓樓價,適逄歐美經濟出現危機,樓價由向上掉轉向下,地產商投地便變得審慎.

樓市是有週期性的,當樓價高企時,坊間反對聲音很大,當局便左右做人難,如今樓價回落,不僅可平息一眾未買樓者的怨氣,發展商更可乘機購入平地,發展商總是很好運,往往可在淡市時買入低價地皮!

是否要買樓置業,現在應該不用急了!

52. 事實興偏見 2011-08-27 13:23:14

現在應該不用急於入市買樓,發展商低價投地仍未停止,樓價在低地價的情況下是會進一步受壓,短期內累積跌幅可達10-15%.

現在的低地價是各方願意見到的結果,表面上可揭抑樓價,但長遠來說樓價升興跌是取決於需求和經濟狀況,發展商也可在靜市低吸地皮,對於他們來說,反而是好事,市淡時真正跌價的其實是二手樓價格.

53. 大時代 2011-08-27 13:33:10

地產網站都係有較多盲目維護樓價嘅人,講嘢嘅出發點偏向自私自利,動不動就用辱罵字句對人,咁樣實在與時下年輕人產生更大嘅代溝!

就以港大事件為例,好多人分明就係癲倒事非!

54. 回頭是岸 2011-08-27 16:26:58
大時代兄,回去高登網吧,那裏才是你的天地,廢青同宅男,才是你的朋友,不過,間中來這裏浦下都好,可以令你知道,呢個世界,觀點係多元化,亦可以知道,點解有人透過努力成功,唔係人人都只識得怨天尤人,以為世界欠左佢地!
55. 大時代 2011-08-27 18:43:06
好彩網上還有一點言論自由,否則港人就變得冇晒人權,睇下香港大學生受警方非法禁錮,就知道愈來愈獨裁專制,係時候作出英明決擇,就係全民普選特首和立法會議員!
56. 向饭民说不 2011-08-27 22:13:32
今次班废青起哄的情况之下,参加的也只是那么一点人,证明大部分学生其实是反对的。
57. 大時代 2011-08-27 23:58:37
大學生係未來嘅棟樑,宜家受警方欺壓,人所共憤,香港係自由之都,唔可以因為副總理來訪問,就要打壓學生基本人權!
58. 向饭民说不 2011-08-28 00:06:28
不要上纲上线啦,红卫兵,吾通等你地班废材去冲击贵宾,甘先叫人权。真系poor guy。系欧美,你地班poor guy 分分钟被标签做恐怖分子,然后啦去集中营,笨7.
59. 多谢黄总 2011-08-28 00:08:09
自从黄总发明poor guy之后,原来poor guy 来形容废青是最好的。哈哈哈。
60. 大時代 2011-08-28 00:22:54
向泛民說不: 你夠膽去第二個網站發表你罵大學生嘅言論嗎?係呢道自圓其說,令人好好笑,你知唔知咩係自流意見,你唔識睇報紙電視呀,只係識得上地產網,真悲哀!
61. 冷眼 2011-08-28 01:49:50

看到班港大學生屈校長,場面十足十當年紅衛兵鬥教師同校長,唔明?將文革小武將同埋尋日畫面,併埋一齊放係YOUTUBE,大家就會明點解.

奇怪,點解當年紅衛兵,又係話乜大時代,新時代來臨? 

62. 偶遇 2011-08-28 03:38:49

香港的確是在快速改變中,變得使我們有點無所適從,本來那些無禮貌對待客人的行為,並非中國人禮儀之邦的優秀傳統,現在卻變成了勇敢大無謂的行為.

香港的過度自由已變成有點胡作非為,有些舉動是連西方國家政府都不能忍受的,但在香港卻變得很自然,,如故意衝擊警察管治威信,濫用司法情序賺取巨額律師費等等.

看著我們的未來-大學生們的一舉一動,使人想起民主先驅國家-[希臘]的可悲下場,為何同樣是亞洲黃皮膚的種族,我們學不到[新加坡]人的智慧!

63. CY 2011-08-28 09:00:45
 Who are you ? University student .... hahaha, today university student impression on the society is dropping , and now like a secondary student in the past ! Why so many people think they are no longer elites ? Think and Act in a mature way, and start doing something meaningful to the society, instead of being brain wash and misled by those sucking political so called democracy party.
64. AIA 2011-08-28 10:42:48
就今次李克強與大學生事件,只反應大學生那目中冇人,自以為事,我唔希望聽到今次事件後,警方權力受到限制,我對有香港警察有無限信心
65. 舊生 2011-08-28 13:09:40
香港警察水平可算是世界前列、香港的法治環顧亞洲更在首位,若在歐美,這幾個大學生早已人間消失,無機會在鏡頭面前哭似淚人,博同情。出來行,就不要流馬尿。
66. JC 2011-08-28 14:56:52

 STRONG support to HK Police to enforce the Law.

 THose breaking the Public laws & orders should be blamed, no matter for what reason. Is it so called
"democracy" at the cost of distributing others people rights to use the road like causing serious traffic jams...

IF they want to express their views, they can do it peacefully without violence !

Also Why can't we scold university student ? but this so called university student can scold others ? All animals are equal , but are you a MORE Equal animal ?  

67. 離普 2011-08-28 18:35:23
香港人愈來愈離普,就快公審出名優秀的警隊了!
68. AIA 2011-08-28 19:32:19
遲些d差佬會同你講:"我唔知我的權力可以捉到d乜野賊WO~"
69. AIA 2011-08-28 19:34:21
多做多錯少做少錯,唔做冇錯
70. 大時代 2011-08-29 01:46:32
呢個就係大時代嘅來臨,要改變貧富懸殊嘅現象,基層人士就要團結起來,不畏強權,不怕打壓,要成功就要付出血汗,只有全民普選才可救香港低下層市民!
71. 好奇 2011-08-29 01:57:34

全民普選就可以改變香港貧富懸殊的局面嗎?不知道.

不過肯定可以讓政府施政公平過現在,如果政策偏向中下階層,大量興建公屋和居屋提供給基層市民等等,政府多些關心低下層人士,社會才更加和諧穩定.

72. 高登仔,醒下啦 2011-08-29 09:32:53

現時政策,根據就係太過傾向低下層,濫發綜援,好似海嘯鴛鴦,可以用綜援來玩8000蚊的超豪泰國團,而政棍又可以一條龍幫大學雞申請公屋,又推出最低工資,即時見到年青人失業率不跌反升,至於菜園村,更所謂特事特辦,結果一賠再一賠,原來最終益晒土豪劣紳......

大時代,高登仔之流,坐井觀天,扇動仇富,表面話追求公平,實際鼓勵養懶人,叫人人以做廢青為榮,話人人做廢青,就係等於世界大同,公平?唔使好耐,香港不斷派錢,床頭金盡,然後加稅,示威不斷,暴力升級,好似希腊咁,香港人到外面冇晒尊嚴.....高登仔,大時代就會話,革命成功啦

73. TRON 2011-08-29 09:39:43

'只有全民普選才可救香港低下層市民'?

我看美國, 台灣...都看不到如何可以救他們的低下層市民呀, 美國的低下層市民不比香港的好, 只見政客都在玩弄'民主'

政治都是黑暗, 因為人都是自私的, 當你以為低下層市民可以得益時, 其實整個經濟都已經非常有問題, 看美國和歐洲就知道啦, 你想好像英國最近的'和諧穩定'了嗎?

好多人都以為民主就是最終解決辦法, 看官可看看新加坡, 一點也不民主, 反對黨都被拉坐牢了. 但那裡的和諧穩定就一定比香港,美國, 歐洲都好, 低下層市民都有不錯的條件. 這都是十分客觀的事實.

74. 問題根本 2011-08-29 10:04:21

香港出現亂局,問題根本是董建華時代大學生名額如房屋一樣出現八萬五,扭曲市場,令到大學生質素下跌,佢地仍以為自己仍是天之驕子,一畢業便露晒底,本來應更加努力,卻變成以為搞示威就可以救自己,結果變成大學雞,鬥校長,搞文革.

高登仔,大時代之流,便係一班唔讀書,或者讀書唔成,只會係網上嗌口號,叫佢提供歷史同數據支持其言論,好難也.

75. 天天 2011-08-29 10:32:07
一眾政棍妖言惑眾 !! 香港現在已經非常危險 !!
77. 向饭民说不 2011-08-29 15:58:05

to 76楼,

香港穷人唔需要交多少税,甚至不用交税,但是可以享用公屋,综援,还有不同名目的补贴,如gucci眼镜等等。个list 长达一页纸。

有楼人士要交税,还有用溢价买楼的间接税,来帮助那班所谓的基层享受公屋,综援,还有不同名目的补贴,如gucci眼镜等等。但是当自己出现问题的时候,真是叫天不应,叫地不灵。仲要被班基层取笑。

你话边个自私。

78. 向飯民說不 2011-08-29 16:01:10

76楼,

你讲的现象好像在废青大本营,高登出现,在哪儿是废青的天地,反对者会被标签成5毛党,跟住被cut post 最后被cut埋account。

79. 向饭民说不 2011-08-29 16:08:53

人的本能就是自私,叫人不要自私的就是最无耻的自私者。大骗子。

信奉社会主义的无论是中共或者饭民,都同样的无耻。

83. To 80 樓 2011-08-29 19:36:36
很期待你們此等泛民狗賤種攪革命的一天,不再係 sorry sir 或是曾偉雄道歉否的問題了。你敢破壞社會穩定?中央出手,你此等後現代紅衛兵必成坦克之下的肉醬。我就要睇下長毛狗,郁民賤等妖孽點樣噤若寒蟬,哈哈。
84. 不好過 2011-08-29 20:16:21

各位要面對現實至得,大學生你去教導佢地啦,佢地係未來香港話事人,你有咩意見應同佢地講至有用,成日發瀾渣罵人係於事無補.

當社會公平公正來臨,自然會減少爭吵,港人嘅財富平均啲,社會就和諧啲!

85. 過路 2011-08-29 21:30:06

今天一眾泛民派又係立法會外示威抗議,反對李克強來訪問港大時,警方權力過大地阻止李遠康同學衝入向李克強表達示威,香港人真係好自由同埋好自大,政要訪問香港都唔需要禮貌對待.

點解李遠康同學咁激烈行動博出位,原來佢係香港民主黨員,有咁強大后盾撐腰,難怪佢完全冇有怕,一時仲做咗英雄人物添,如佢出選議員,必可高票當選!

86. 小市民 2011-08-29 21:32:37
港大示威學生李遠康是民主黨黨員,唔怪得咁英勇啦!
87. AIA 2011-08-29 22:39:25
completely rubbish
88. 向饭民说不 2011-08-29 22:40:35

呵呵,我又唔觉得民主党今次成功,又媒体总动员,又起哄,结果都系小猫3,4只。所谓的100几个签名,以饭民的实力,easy job。无乜特别。

这次也看到饭民其实已经大失民心。无乜支持者。

 

89. 無奈 2011-08-29 23:13:43
如此說來,豈非預謀讓警方港府難堪?
90. 小市民 2011-08-29 23:15:29
港大學生都唔專心讀書,反而想入政黨搞亂檔,分明係受人煽動,香港真係多得佢地唔少!
91. AIA 2011-08-29 23:27:32
或者d大學生覺得,好似長毛禁從政好,有邊份工可以做十分鐘,掟完蕉就可以去,飲茶
92. 向饭民说不 2011-08-29 23:43:17

根本班饭民废材的为了选票就是用令港府難堪,真是司马昭之心,路人皆知。

饭民班搞米田共棍,你地去搞米田共,自己搞返掂,甘就无所谓,问题最可恨的是要我地这班星斗市民埋单。

93. 大時代 2011-08-30 01:11:34

香港基層人士喜歡示威游行嘅原因係要宣洩不滿情緒,鬼叫貧富懸殊咁嚴重咩,一句講晒,受壓迫愈大,反抗就愈大,唔係警察就大晒,鍾意打壓就打壓,鍾意欺負大學生就欺負.

宜家香港有咁多大律師為普羅大眾出頭,又有正義嘅記者報導事實真相,相信誰是誰非,市民嘅眼睛係雪亮的.

94. 大時代 2011-08-30 01:13:02

香港基層人士喜歡示威游行嘅原因係要宣洩不滿情緒,鬼叫貧富懸殊咁嚴重咩,一句講晒,受壓迫愈大,反抗就愈大,唔係警察就大晒,鍾意打壓就打壓,鍾意欺負大學生就欺負.

宜家香港有咁多大律師為普羅大眾出頭,又有正義嘅記者報導事實真相,相信誰是誰非,市民嘅眼睛係雪亮的.

95. 政棍害港 2011-08-30 01:48:49

如果說低下階層同年青人受苦,完全係班政棍搞出來,逢係基建都阻住,又鍾意搵綜援師奶搞司法覆核,結果呢,大量工程受阻,工人冇工開,香港競爭力下降,工種流失,貧富縣殊就係咁搞出來.

至於最低工資,出台幾個月,的年青人失業率即升,死未?

最搞笑係明明班政棍禍港,的高登仔,廢青同大學雞仲走去附和,蠢到死.

96. 王先生 2011-08-30 10:47:42

泛民及其支持者目的好簡單,玩殘特區政府,攪到香港有咁亂得咁亂、有咁衰得咁衰、使曬啲儲備、整到啲樓價大跌、連投資者走埋.........特區重唔衰到貼地!香港再生唔倒金蛋,中央就理鬼你,香港人話直選好,俾你玩到夠!咁泛民咪可以實行拒地嘅大同世界、人人均富嘅千秋大夢囉!

97. 無奈 2011-08-30 10:53:31
王先生說得正確
98. 不明人 2011-08-30 12:49:07
「沈大師」是股市評論家,自90年代後已沒有買樓。。。資深股評家沈振盈卻指出,明年樓價有可能跌4至5成,倘9月份樓市反彈,大家應把握「最後逃生門」。 think different ? How much Master paid for the rent for 21 years. (2011 -1990 ) = 21 year . 21 year X 12 = 252 months Assume he paid for Hk$15000 per month X 252 months = HK$3,780,000 but he is a master ,and very success , assume he paid HK30,000 per month x 252 months = HK$7,560,000 WOW , he can buy a Chang Kong's TKO 1400 Feet now.
99. 向泛民說不。 2011-08-30 13:16:21

饭民垃圾真系以为自己系毛泽东传人,大搞红卫兵运动,上街游行,不事生产,搞破坏能手。

哪里有压迫,哪里就有反抗,当年香港因为恐共,而大量移民,今天却是饭民共产党日日上街,为的是引进共产党。真系拿命。

102. 一人一票好 2011-08-30 19:03:25

一人一票好,讀唔到書,搵唔到工,冇錢買ipad,都唔緊要,只要一人一票,就可以以投票方式,分晒有錢同中產人d錢.

得閒,仲可以同大時代北上包二奶,反正有納稅人比錢.爽爽爽.

 

103. To #98 2011-08-30 20:48:42

Based upon your verdict, you probably:
(i) do not realize the opportunity cost of holding a particular asset, which can be substantially higher than the current price of the concerned asset; and
(ii) have assumed a constant rent level over a long period, which sounds unrealistic.

Nothing specific to Mr. Shum here. Note that past [relative] price movements do not necessarily indicate similar future trends.

104. 大時代 2011-08-31 03:15:41

以80年代嘅人努力達成買樓過程,來與宜家年輕人作比較有欠公允,時勢唔同環境有好大變遷,以前嘅人工作幾年就有機會上位,宜家做十年八載都未必有好大改善.

近年樓價高企已到唔合理地步,年輕人薪水冇大進展,上車買樓難,埋怨樓價太高係理所當然,一眾有樓人士盲目支持地產霸權,俾人覺得太自私自利.

因此基層人士要團結,大家齊齊打倒高樓價,樓價終有一日回大幅回落,沈大師樓價跌4-5成嘅言論有可能會實現!

105. 亞Q 2011-08-31 09:04:01
又一個活在虛擬世界的廢青土包子!
106. 超級巨熊來襲 2011-09-01 10:48:45
107. Jack 2011-09-26 00:58:51
你信施永青,死了也末天光,如樓市看好,他可以買多幾間。