1. 傷心人 2011-07-20 15:35:57 |
|
「樓市快到傷心處」,目前如此靜局,政府還要出招,漠視百萬小業主利益,嚴重干預自由市場,令好多小業主傷心欲絕,我們要出來抗議! |
2. 比居屋更快 2011-07-20 15:49:00 |
|
本人有個方法可以幫小吉即時上樓,唔駛等7年抽居屋 政府資助合資格人士置業,政府和個人各付5%首期,政府負責按揭保險.設樓價上限,超過部份自付. 以2-3佰萬樓價 供25年 利率2%-5% 計 首期10-15萬 月供7仟幾至萬伍蚊 將來轉名需補地價30%(以市價計), 或者政府原數退還5%首期收返層樓. |
3. 炒家 2011-07-20 16:22:10 |
|
要求政府取消額外印花稅,讓我們炒家可回復摩貨賺錢好時光! |
4. 意識形態 2011-07-20 16:32:11 |
|
作者文章寫得唔錯,但係分明係幫業主講話,想逼政府不再干預樓市! |
5. 向泛民說不 2011-07-20 16:34:59 |
|
點解政府要干預樓市。 香港已經有一半人有公屋住。基層根本生活無憂。 |
6. DT 2011-07-20 17:50:14 |
|
Commission Index is still stable in the first half year. Property brokers = no worry Economy looks good. Property owners = Back to normal life Traders jumped onto the boat and now caught short. Traders = Fear + Crisis |
7. 里加乘 2011-07-20 18:03:00 |
|
我相信的確是有人需要住公屋的, 但無奈有更多"公屋富戶"長年霸住個單位吾俾番出黎, 其實只要政府嚴厲打擊呢班友仔, 迫佢地交番d單位出黎, 已經大大可以減輕要起公屋/居屋的壓力! 我成日經過公屋d月租停車場, 全部泊d BENZ, BMW, PORSCHE, 你就知道佢地幾有"迫切性"要住公屋啦! 重要依家新起D公屋全部半山面海, 真係好過中六合彩!!!! |
8. 業主 2011-07-20 18:47:31 |
|
作者文章寫得唔錯,但係分明係幫業主講話. 有乜問題,現時有超過百萬業主,佢代表業主講說話已經係香港既大多數,如果可以一人一票選特首既話,佢都可以夠票做特首了 |
9. 小吉 2011-07-20 21:15:10 |
|
作者太偏幫有物業嘅人,咁樣會令人覺得唔中肯,樓市有上有落,樓價低啲係應該嘅,俾機會我地年輕人上到車,社會至會和諧! |
10. 向泛民說不 2011-07-20 21:27:29 |
|
年輕人,你還有要學習投資知識。不要再這裡發夢裡了。 |
11. 上善若水 2011-07-20 22:32:37 |
|
實施額外印花稅,在升市中,升勢無法阻擋,但成交會減少。一旦跌勢已成,樓價將插水式下跌,沒有承接力。這一大週期的樓市牛市行完後,跌勢之猛烈將非常恐怖,很多人將轉眼間一貧如洗!問題是牛市何時見頂?個人估計還未到!這一年來的市況不算瘋狂,普通市民其實還是可以上車的,不像是在牛市頂點。中國內地樓市的泡沫遠比香港嚴重,國內不爆破,香港樓市仍然安全。香港目前的淡市是人為造成的,政府一旦收手,良好的基本因素將令樓市馬上反彈。因此目前只是中途調整,市場在等待好消息,可能是中國政府放鬆調控,可能是歐美經濟復蘇等等,屆時樓市將瘋狂上升,各位,那時將是落車的時候,一定要見好就收,以免陷入萬劫不復之境地。至於現在,如果樓價明顯調整,見有筍盤,還有能力的話,大膽買入! |
12. AIA 2011-07-20 22:42:29 |
|
回小吉:我觉得作者冇問題,你講就係民意,幫你就岩,我地講的就不是民意,幫我們就有錯嗎?作業幾十歲人有佢自已立場,什麼是岩什麼是錯作者會自已決定,唔需要你教,你做番你自已吧,你喜歡繼續浪費時間做你的廢青,我唔觉得你有問題。不過最多都是笑你笨姐 |
13. 同意向泛民說不 2011-07-20 22:43:11 |
|
基層根本生活無憂,中產又錢多,應該放寬打壓措施,做十成按揭,讓他們炒炒樓,令地產業重回生機,推動各行各業,好過去澳門賭錢,肥水不流別人田啊! |
14. AIA 2011-07-20 22:49:08 |
|
回同意向泛民說不:我不同意給廢青上樓,雖然佢死佢事,但我怕他們連累我,送他們上路留給泛民做吧 |
15. VL 2011-07-21 00:19:50 |
|
樓市有上有落,是正常的,每樣投資(包括自住物業),投資者都要承擔風險。98至03年,我的物業價値下跌了七成,雖然蕫建華(有少少)有責,但主要是外圍經濟及天災(沙示),我沒有歸咎他人,負資產的日子終於過去,為何不可享受樓市上升時的得益,樓市下跌時,如果是正常經濟周期,這是風險,我應付的,但如是人為的,我的損失又由誰負責? 樓市下跌時會和諧?只是換了另一班苦主,特別是剛上車的新業主,一上車就面對樓市下跌,感受當然不好,再加上是人為做市,肯定反枱。 |
16. 回15樓 2011-07-21 00:36:02 |
|
香港政府係咁犯賤,左搖右擺;美國點谷樓市一壇死水,香港反而怕樓價升創富;加上飯民妖邪日嘈夜嘈,廢物政府自然加大力打壓,務求令大部份樓價打回原形,方便廢青,冇把握機會的人上車。到香港再次通街負資產加燒炭死人喇,先識收手。胡蘇曾豪言樓價不跌,佢一定再出招,呢種on 9 士永遠唔明香港人靠食老本地產先有丁屎繁榮,佢完全迷失係迷離境界,香港有此傭官,星象明確顯示,離滅亡不遠。 |
17. 小吉 2011-07-21 01:06:09 |
|
樓市跌啲係正常嘅,連作者自己都話市道好靜啦,何必再爭議呢?作為業主有時候都好回執,難道俾機會年輕人上車買樓有錯嗎? 因果會循環,樓價可以升幾多亦可以跌幾多,輪都輪到買家天下啦,我們這班年青人唔好氣餒,置業上車唔係夢想,好快樓價大跌,就係我地入市良機! |
18. 支持小吉 2011-07-21 01:17:49 |
|
小吉,你唔駛怕,我們全部人係後面撐你,我們齊齊反對呢班唔公義嘅網民,那些有樓人士,為咗資產膨脹,成日希望樓價升,唔理80後90後嘅感受,我們齊齊反對高樓價,打倒地產霸權! |
19. 路人甲 2011-07-21 01:59:48 |
|
歷史証明,樓價跌嘅時候,香港人更買唔起樓,因為經濟差時公司關閉更多,失業率會高企,人心惶惶,港人更加買唔起樓或唔敢買樓! |
20. 拾紙皮阿婆 2011-07-21 08:10:40 |
|
努力工作近50年, 剛擁有自己的蝸居. 班80後, 90後何德何能要擁有一個單位! |
21. 費玊清 2011-07-21 08:52:59 |
|
政府打擊一百七十萬個業主去幫二十萬個想做業主的人,如果真係咁,香港就不適合人居住了,因為有個咁蠢的政府,到時樓價自然調節至十八歲都有層樓了,好似財爺派糖咁,所以無樓的不用擔心。 |
22. 回21樓 2011-07-21 09:51:37 |
|
21樓唔好以爲政府理所當然咁會幫170萬業主,唔好犯邏輯繆誤;而家世代邊個大聲夾惡,邊個有道理;而家就係咁嘅情況;飯民狗妖邪弄權,全香港陪葬,不要以爲政府不會爲20萬廢人去廢170萬人,因為政府依家正正做緊。 |
23. 美藉華人 2011-07-21 10:02:52 |
|
我們那些國內人在港買樓根本不是為了投資,只是為今天我能出國外可隨時帶走資金,今日我正式是美國人,美國需要我,我要建設美國! |
24. 王先生 2011-07-21 10:40:57 |
|
大家發唔發覺係你哋身邊都有一啲"小吉"存在,他們以為拒哋上唔車係因為樓價貴,只要樓價跌翻去"合理水平",咁就人人都可以輕而易舉地安居樂業。但啲政棍同呢班"小吉"有無考慮到,如果樓價調整係涉及政治因素的話,那好多業主都想問 - 1)調到去邊個價位?(小吉叫價係市區3K)...2)用真金白銀買左樓嘅業主點安排、負資產點解决?3)起好啲資助房屋無人要又點算?4)政府不能夠實行高地價政策,那財務決口點安排?........小吉們你可唔可以答到我呢? |
25. 路人 2011-07-21 10:55:53 |
|
小吉你咁想3k 買樓,到你買左樓之後,唔知你想佢升定跌呢? |
26. 小吉 2011-07-21 11:42:26 |
|
到咗人人都買得起樓嘅時候,咁就香港社會和諧同和平了,安居樂業係做人嘅基本要求,年青人咁嘅理想唔係好過份! |
27. 王先生 2011-07-21 11:48:50 |
|
小吉們...重有點解樓市大跌業主都要賣樓?好肯定係因為以下幾種原因:1)經濟衰退、2)銀行閂水喉、3)好多人失業、4)高實質利率。其中利率因素好關鍵性,我舉一個例子:一個新界西物業而家200萬,做九成按揭,首期加各種使費25萬左近,借銀行140萬加按揭保險40萬合共180萬、分25年還、按息2.5厘,每月供欵連按揭保險只係8千多元;就算過幾年真係畀你小吉估中樓市半價大平賣,你估銀行會唔會同以上嘅單位估足價?利息重係唔係2.5厘咁低?你做緊嘅公司會唔會重存在?你重有無得做你份工?你重可唔可以賺翻你依家嘅人工?最重要係你有無咁好EQ在大跌市中,將你副身家去豪賭一次?我畀多個數据你,當按揭利息去到十厘左近,你每個月都係要供8仟幾銀,而且供黎供去都係供緊利息乍! |
28. 小吉 2011-07-21 12:32:04 |
|
利息上落係有周期,經濟差嘅時候,消費娛樂少一些,留多啲錢來供樓一樣無問題,最緊要樓價跌至人人皆可以上到車,個個買到樓,咁樣人人安居樂業,世界就和平,最緊要係,一句講哂,香港唔要有地產霸權! |
29. 王先生 2011-07-21 13:13:55 |
|
小吉我問你成十條問題,你答得果一兩條,重來來去去三幅被,可知你做人同做事都係求求其其,你肥左、答卷退回再答過! |
30. 小吉 2011-07-21 13:21:03 |
|
王先生:我宜家返緊工,唔得閒回覆你,遲啲答你問題,等你地知道你呢班有樓者幾咁自私! |
31. 路人 2011-07-21 13:34:30 |
|
請教小吉何謂人人買到樓?試吓計一計同我地分享吓!等我地學吓嘢。世界大同是理想,但現實和理想之間的差距如何解決呢? |
32. 世外高人 2011-07-21 13:59:38 |
|
樓上很多人對小吉動之以情,說之以理;但依我看來,直情是對牛彈琴。人地一句你係業主,你維護自己利益,我唔聽,你收皮喇。點解你地可以咁在乎糞青諗法呢?糞青等天收係必然嘅事。 |
33. 向泛民說不 2011-07-21 14:06:27 |
|
小吉更加自私。小業主買樓,價格是由市場去決定。小業主是賺錢,虧錢是都有可能的。但是小吉這批人卻要要人為干預,樓價大減價賣給他們,保證他們賺錢。思維不但自私,而且不道德。 |
34. kk 2011-07-21 15:59:44 |
|
|
35. 支持小吉 2011-07-21 17:11:45 |
|
連報紙電視都講香港樓價貴,香港高樓價全世界都出哂名,只有呢度嘅綱友「即有樓業主」係度死撐,仲口口聲聲要教訓年輕人,呢種出口傷人嘅自私行為,簡直令人噴飯,宜家公義何在?年青人,齊齊出來投票,向地產霸權說不!!! |
36. 小吉 2011-07-21 21:16:32 |
|
講真,各位業主成日維護樓價,無非都係想保護自己喞嘅身家財產,於是免強搵出一啲理由來支撐自己的論調,睇吓宜家社會上嘅聲音啦,連作者都話樓價已跌,你呢班業主仲死撐,真無賴! |
37. 路人甲 2011-07-21 21:57:36 |
|
香港下一個熱門名詞一定是[癈青],太多不思進取的年輕人,令人非常失望! |
38. 向泛民說不 2011-07-21 22:20:36 |
|
小吉,業主系無可能死撐樓價的,樓價其實是由市場去決定的。小業主無甘把炮。 但是我們反對政府干預市場。人為的壓低價錢,保證小吉不用冒風險,保證小吉掙錢,這是不道德的。 |
39. VL 2011-07-21 22:33:56 |
|
業主不是要維護樓價,各人可以在各媒體對樓價各抒己見,但政府的角色只是維持秩序,不要干預樓價。 個人認為,政府首要是按人口增長,提供土地供應,其次是監管地產商,樓書的尺數要真實,不要有誤導資料,在真實的尺數下,每尺無論一千,一萬或十萬,由市場决定,買賣双方你情我願。 我也相信樓市會進入調整期,其實上升了這麼多,回吐是正常的,個人相信有10-15%下調,我反對的是政府由球証變成球員,直接操控樓價 - 用家或投資者入市與政府何干,按樓成數和利息不是應由銀行按業主背景自行決定? 滙控(0005)可以由$150下調至$30,再由$30上升至今天$76,政府的工作是維持市場秩序,不要操控價格。 |
40. VL 2011-07-21 22:40:35 |
|
在我冩文期間,樓上38已有回應,想法一樣,香港總有同道人。 |
41. AIA 2011-07-21 22:46:02 |
|
政府要破壞經濟很容易,要搞好經濟只可以搞市場,如果政府想我們死,我們不可以生,要剎死我們這些業主最有效的人段,推出"金圓卷"吧. |
42. 回小吉 2011-07-21 22:51:54 |
|
26. 小吉2011-07-21 11:42:26 | | 到咗人人都買得起樓嘅時候,咁就香港社會和諧同和平了,安居樂業係做人嘅基本要求,年青人咁嘅理想唔係好過份! 共產均富好唔好? | |
43. 向泛民說不 2011-07-21 22:52:31 |
|
VL: 你的意思應該是政府不應該扮演同時球證和球員吧。 |
44. AIA 2011-07-21 22:55:58 |
|
有人平一千萬放層樓出來,樓價跌了拉,你有本事買嗎?垃圾~廢人 |
45. VL 2011-07-21 22:57:00 |
|
|
46. 回小吉 2011-07-21 23:00:10 |
|
36. 小吉2011-07-21 21:16:32 講真,各位業主成日維護樓價,無非都係想保護自己喞嘅身家財產,於是免強搵出一啲理由來支撐自己的論調,睇吓宜家社會上嘅聲音啦,連作者都話樓價已跌,你呢班業主仲死撐,真無賴! 如果樓價已跌, 你仲唔買? 如果唔買既話, 你希望跌到什麼水平? 人人買得起? 價格唔係應該按供與求來調整咩? 保護自己喞嘅身家財產 係人之常情, 切身處地諗下, 如果你已係業主, 你希唔希望樓價跌?!
|
47. 世外高人 2011-07-21 23:54:52 |
|
樓上很多人對小吉動之以情,說之以理;但依我看來,直情是對牛彈琴。人地一句你係業主,你維護自己利益,我唔聽,你收皮喇。點解你地可以咁在乎糞青諗法呢?糞青等天收係必然嘅事。 |
48. AIA 2011-07-22 00:00:12 |
|
我都開始又同情變敵視他們了,廢青就係廢青冇得救,看我在工作上可以拉幾多個廢青下台吧 |
49. 小吉 2011-07-22 01:14:10 |
|
各位就唔可以學習一吓專家和學者嘅睇法嗎?唔該你地睇睇報紙啦,業主們係呢度自圓其說即係自欺欺人,點解大家唔可以出去了解下市場,聽下外界嘅意見,一班人自己話自己係高尚,咁自私嘅行為令人反感! 成日係度責罵年青人,咁樣只會使矛盾更加惡化,全世界最貴嘅樓價係要檢討,好似作者所講嘅,其實係業主們蒙蔽咗眼睛! |
50. 上善若水 2011-07-22 02:02:32 |
|
我一直都期盼聽到所謂地產霸權的具體內容,但是至今仍然聽不到合理的說法。反對地產霸權的人,好像將地產霸權等同於高樓價,高樓價就是因為官商勾結,而我們小業主就是幫兇!這個推論邏輯混亂,錯漏百出!而且這幾年我發現很多年青人完全可以上車,只是因為他們要求太高,與收入不相稱,以致一直錯失機會,例如第一次買樓就要求市區大型屋苑等。香港的公共交通是非常方便的,無論住哪裡,多數一小時之內就可以去到工作地點或者娛樂購物中心,這在全世界的大城市都是罕見的!何必執著住市區?想當年我自己上車也是在屯門,後來經濟改善才搬到九龍,現在我又搬到新界,因為同樣代價可以住得更舒服。當然我無意要求別人與我同樣選擇,只是想說置業也要知己知彼,量入為出,切忌好高騖遠,更忌錯失機會後遷怒他人,高叫連自己也未搞清的反對地產霸權口號,害人誤己! |
51. 世外高人 2011-07-22 06:14:00 |
|
糞青,損人不利己者,人人可得以誅之。 |
52. Aia 2011-07-22 08:48:27 |
|
根本看不起你們這班廢青,跟你們的思想只有被淘汰,因為世界永远都有班人勤力 |
53. 石地堂 2011-07-22 09:47:58 |
|
不須理會那些廢青,當他透明吧 ,他們根本就是無理取鬧,撩事鬧非!! 再多的宗告,只會另他更反叛,他們就是這樣長大的; 就有點像那些政棍搞公投,中央不跟他們玩,反而另這些政棍覺得不是味兒! 但是,我同意還有很多勤力的,有抱負的80,90後年青人,不要"一竹篙打一船人", |
54. 向泛民說不 2011-07-22 10:58:30 |
|
我地不厭其煩的告訴小吉這些年輕人,只是想讓他們知道,其實在高地價政策下,小業主其實是受害者,小業主是不可能左右樓價的升跌。小業主只能像以前的農民,希望風調雨順。 當年港英想到一招絕世好橋,利用高地價來補貼基層。講穿了就是不破壞有錢人的利益。要中產來補貼基層。高地價要行得通,只有樓價不斷上升,不然那還有人買房子嗎?還有錢去補貼基層嗎?所以特首一直強調不會讓房價下跌。 一切看下去很美好,但是高地價最終帶動通脹,最終讓小吉這些年輕無法買樓。 但是要改變高地價政策,必定要改變稅制,更加需要引入銷售稅,基層願意付出嗎?小吉,究竟誰最自私呢? |
55. 支持樓上 2011-07-22 11:13:18 |
|
支持中產透過炒樓交多些稅!地價應該立法規定每年上升10%! |
56. tim 2011-07-22 11:14:33 |
|
各位大佬唔好嘈,小業主好準業主都好未買樓既年輕人又好,根本大家都係比政府分化咗!清楚睇吓根本就係政府裝飾官商勾結的事實!其實樓價高對小業主冇直接得益,對未買樓既人又未有損失!最大得益者根本就只有政府同發展商,我哋大家都係受害者,樓價穩定人人都想有邊個想今日買樓200萬明天跌到50萬,相信大家應該要冷靜吓!分析清楚現在既高官做過d咩!我地做野咁多年,交足咁多年稅佢管理d咩!只識推卸責任比d議員!大家要知道議員既責任係建議同監察!政府係制定同管理!等如業主立案法團同管理公司!大家要分清權責不要被政府吾道!大家一定要團結打擊官商勾結打擊貪污! |
57. 王先生 2011-07-22 11:28:16 |
|
我哋中產因為要幫政府照顧埋啲低下階層,所以樓價先會咁貴,你估錢係樹上生、天跌落黎?政府賣地果陣通過地產商間接抽一大筆,到地產商賣樓畀我哋政府又用厘印費再抽一筆,之後每年分4次通過差餉及地稅抽足一世,每一次我哋換樓又再抽勿抽物一大筆!唔係小吉你可以以市價 5-15% 讀倒大學、睇倒醫生、住倒公屋....... |
58. 草根業主 2011-07-22 11:29:57 |
|
小吉,為何像我這種草根家庭都能憑自己的努力買樓(當然系新界的平價樓)當業主,而你說自己也受過良好的教育,如果肯踏實工作,收入一定高過我許多,點解反而要靠政府將個樓市人為推冧先可以上車呢? 當半山的呎價跌到3K時,先唔講你會唔會接盤, 到時我D果班草根業主個個變成負資產,咁香港會唔會和諧呢? |
59. 路人甲 2011-07-22 12:40:13 |
|
本人也是小業主,但都覺得樓價過高,香港的通貨膨脹惡化,好大原因是因為樓的租售價格急升,我們小業主寧願樓價低一些,更加容易換樓,也是社會各界的呼聲. |
60. 石地堂 2011-07-22 12:42:39 |
|
"打擊官商勾結打擊貪污!" ?? 唔該你搵到證據,就去報警或報ICAC啦 !! 唔好係到無限上崗, 要分化港人,就係果班泛民議員, |
61. 支持路人甲 2011-07-22 12:43:39 |
|
路人甲客觀嘅言論係較為中肯,呢度都係那些維護樓價者,佢地太睇重業主個人利益啦! |
62. IQ博士 2011-07-22 12:44:54 |
|
踢走泛民議員 !!! |
63. 石地堂 2011-07-22 12:57:26 |
|
其實樓市能平穩發展當然係好事, 但始終不能橫行霸道地人為干預,香港始終係自由經濟,是原則性問題,要非常小心handle , 其實政府對樓價問題亦已經做了不少事情,如沒有這些政策,現在的平均樓價可能不是6000元,而是更高 !! |
64. 王先生 2011-07-22 13:07:23 |
|
路人甲你嘅樓價低啲可以容易換樓係要有下列條件:1)你本身層樓要有唔少升幅,同時淨低嘅按揭要少過20%;2)你有一定數量嘅現金,我好强調係現金!唔係任可投資工具、產品或者外幣,因為樓價跌;上述各種投資都會同步下跌;3)你要有好好嘅心理質素,可以眾人皆醉你獨醒;4)你或者你屋企人間公司都存在、你哋又無畀人炒、無大幅減薪、按揭利息又無大幅上升.........5)當然你要行緊大運啦! |
65. 王先生 2011-07-22 13:26:41 |
|
路人甲-香港係外向型自由市埸經濟,貨品價格受外圍影响好深,國際原材料價格急升,香港無可能獨善其身,以我公司為例,貨品報價比2年前升最少5-8成;匯價又平均升3成,加上最低工資,你話貨品價格點能夠唔上升呢?唔通要我哋唔出糧做義工! |
66. 路人甲 2011-07-22 13:34:49 |
|
唔該大家去買份東方蘋果或太陽睇下,所有評論文章都話香港樓價過高,專家議員全部反對高樓價,全世界只有呢度嘅網民(業主)係度自我催眠,仲係度教訓年輕人,你地唔怕笑死人咩?夠膽就出來游行示威啦! |
67. 向泛民說不 2011-07-22 13:51:28 |
|
呵呵,就是因為全世界都唱淡,但是樓價也不下跌,證明這個價格是一個合理價格。 樓價短期有調整是難免,但是長遠肯定是大漲。 |
68. Aia 2011-07-22 13:56:38 |
|
回66 路人甲:報張雜誌,司長,職業介紹所,他們夠說你們是廢青,用下腦拉廢柴 |
69. 石地堂 2011-07-22 13:57:51 |
|
我已經很耐無買,無看 該三份爛報, 難道你不知道他們經常老作,唔該其讀者上網查下他們老闆的background,賣毒品架 , 佢地各有政治目的, 我就是不甘被人誤導才不看他們 !! 清醒下啦 !! 仲要被人催眠嘅路人 !! |
70. 路人甲 2011-07-22 14:20:30 |
|
咁議員政客一致認為樓價過高又作何解釋? |
71. 石地堂 2011-07-22 14:45:56 |
|
為選票 !! 為奪榷 ( 其實係報復, ) !! 建議多番查他們過去的言行記錄 !! |
72. Aia 2011-07-22 14:46:52 |
|
洗乜同佢講禁多,只懂說人家話,怪不知人家说你們廢青 |
73. 王先生 2011-07-22 15:03:35 |
|
班議員、經濟學家、外資物業代理淨係攞啲昆大陸客嘅扮豪宅新盤、專畀跨國公司高層住嘅半山豪宅、淨係arm鬼佬客嘅所謂特式單位黎做數据,咁香港樓價當然係高到傻啦!但係上水、粉嶺、深井、屯門同天水圍等大眾化地區,有唔少2手樓盤價格都算合理或只係高DD,月入25K以上人仕在而家可以負擔得到有餘,拒哋無去買嘅原因係好多人想一步到位,首次置業就要住半山、太古城、九龍塘...........,咁拒哋當然認為香港樓價貴到無朋友啦! |
74. 向泛民說不 2011-07-22 16:26:48 |
|
班議員、經濟學家、外資物業代理淨係攞啲昆大陸客嘅扮豪宅新盤、專畀跨國公司高層住嘅半山豪宅、淨係arm鬼佬客嘅所謂特式單位黎做數据,咁香港樓價當然係高到傻啦! 有水魚就好咯。最少政府收入多了,自然有錢去補貼基層。當然對於想買樓的小吉,壓力自然會大一點。 |
75. 路人甲 2011-07-22 17:53:22 |
|
唔通所有議員及政客都為了選票?錯的,有好多議員為的是公義。返轉頭講,如果佢地為的是選票,亦即代表多數港人嘅意願是想樓價趺,議員代表主流民意係天經地義的,宜家究竟係邊個錯呀? |
76. 過客 2011-07-22 18:23:19 |
|
大多數港人的意願是想實現共產主義,與香港的資本主義社會相違背,所以反對派一直要實現全民普選,就是要平分有錢人的身家財產,窮人可以當家作主,即是要走中國解放初期的社會主義社會! |
77. 小吉 2011-07-22 19:33:39 |
|
小吉終於找到知音,(路人甲,謝了!),應該可以功成身退了,在此多謝各位的回應,不管是正面或負面,小吉都樂於接受,點都好,本人都係努力工作嘅年輕人,相信買樓之事一定能達到! |
78. 路人甲 2011-07-22 23:14:28 |
|
香港人就係咁,未買樓者想樓價跌,買咗樓後想樓價升,大家都咁自私,係商業社會,呢個係正常現象,誰亦怨不了誰,只不過,呢度有樓業主眾多,説話自然偏幫自己利益! |
79. 石地堂 2011-07-22 23:39:38 |
|
路人兄 ! .."議員代表主流民意係天經地義" 的確沒錯 , 但 " 錯”嘅係 : |
80. 石地堂 2011-07-22 23:40:12 |
|
"錯" 之一, 就錯在我們信錯了這班泛民政棍 , 他們用完美的"民主"願景來包裝他們的陰謀, 由最初的六四事件,一直支持著他們,但到最近的幾年,才發覺他們的目的是要搞亂香港,政府什麼事情都反對, !! 為反對而反對 , 自己就什麼都不做 , 他們是最懂得 " 不做不錯,多做多錯" 的道理 |
81. 石地堂 2011-07-22 23:40:41 |
|
" 錯" 之二, 是有一班刚刚出身的年青人 , 對樓市根本未搞清楚就說貴, 硬要政府推低樓價來滿足他們置業的 "人有我有" 的心態 , 而不知高樓價後面包含了多少千絲萬縷的各項社會利益,敢問年輕的一代,由瓜瓜出生一刻,有付出過多少在自己的教育開支?多少在醫療開支?多少在往房開支?很多都是由政府的公營機構包辦 ! 每個二十出頭的年青公民可享受的福利,大大話話都要上百萬,其資源從何而來 ? 大膽講句 : 大部份就是由高樓價而來 ! 要改變這巨大的慣性巨輪,大家有足夠心理及稅務支出準備嗎 ? 未有的話,就別打這個主意好了 ! |
82. 石地堂 2011-07-22 23:41:11 |
|
" 錯" 之三 , 我們這班小業主,根本亦不是要維護樓價長升不跌,只希望樓價由市場的無形之手來自行調節,"食得咸魚抵得渴" , 你硬要給我吃十斤鹽 , 我就是不甘心 ! |
83. 石地堂 2011-07-22 23:41:42 |
|
" 錯" 之四 , 我們香港的社會制度就是多勞應該多得 的資本主義制度 , 喜歡浪漫的年青人可能真的不知道三十多年前 , 大陸的社會主義為我們中國人帶來多少的苦難,災難及落後 , 現在卻要跟隨那些偽民主派人士重新的 " 錯 " 多次 !! 請多看歷史吧,尢其中國近代史 ! |
84. 路人甲 2011-07-22 23:52:20 |
|
石地堂兄:閣下身為業主,說話自然較為偏向自己利益一方,不過咁,閣下的理由都算甚為充分,有一定道理,坦白講,如果我早幾年上了這個網站,聽多啲置業者的意見,可能已上車置業,今天就唔駛埋怨啦! |
85. 路人甲 2011-07-22 23:57:37 |
|
一句講哂,年輕人腳踏實地,努力工作,儲蓄多些金錢做首期,總有一天可成功置業! |
86. 支持小吉 2011-07-23 00:17:33 |
|
小吉朋友們,革命尚未成功,同志仍需努力!不要忘記,打倒地產霸權!用選票向官商勾結說不!!! |
87. 石地堂 2011-07-23 00:17:55 |
|
這裡有個年輕小伙子說要等到$3000 / 尺才會買樓 , !! 我想5000 / 尺就應該出手了, ! 其實,所謂新界區亦非常方便 , 尢其如:沙田 , 荃灣 , 將軍澳 , 葵涌等等 , 就算現在都有些很不錯的選擇 , 25萬首期賣250萬樓,四 , 五百尺樓,作為上車起步 , OK 呀 ! 總好過幫人供樓 , 其實最緊要係:要懂得量力而為 及 睇餸食飯 , ! 我都係咁樣一步一步走到今天 |
88. 石地堂 2011-07-23 00:20:32 |
|
"腳踏實地,努力工作" <== 非常欣賞 |
89. 我有樓 2011-07-23 00:44:57 |
|
而家的人好奇怪,成日要政府令樓價升升跌跌,我好多謝政府及父母,因佢地留間公屋我住,我唔想結婚,攞左綜援,日日喪玩,成日訓覺,打機,都唔知幾過癮,得閒溝下女,做下散工打發時間,都唔知幾he...,香港真是我的天堂,多謝政府.
|
90. AIA 2011-07-23 01:14:52 |
|
回石地堂:如果要癲覆一個國家,最簡單的方法就是破壞經濟 |
91. 業主宣言 2011-07-23 01:16:32 |
|
石地堂之言非常有說服力,可冠以業主宣言! |
92. AIA 2011-07-23 01:26:46 |
|
香港的將來要靠大陸,但大陸不用靠香港,如果你香港人勤勤力,都會因為台灣而看你幾眼,如果香港人自甘墮落,那就只好放棄香港. |
93. AIA 2011-07-23 01:32:33 |
|
|
94. HATE 泛民 2011-07-23 08:43:32 |
|
I HATE 泛民 because : 1) THey suggest FREE LUNCH ( Full Retirement Schemes ) HAve they looked at how bad is the economy of Europe, most of countries in deep debts because they introduced this sucking scheme, so that all young working class needs to pay for old people's expenses, this value is not suitable for Chinese where Sons should support old father's life rather than let govt to handle it ; 2) They are two head snakes, during SARS, they against govt by saying that negative assets, now shouting high property prices, after it drops rapidly, then they turn back to shout against negative Assets again ; 3) The lowest wages policy created the phenomena which distort the market, a security guard can earn 10K/month, those disk washing/ ..other low skills jobs become vacancy, those youngsters forced those old people become unempolyment, as they all gone to be security guards! 4) Some parties always did banana throwing during the LEGCO meeting which is not acceptable, Did he learn from Taiwan some days, by fighting each other, a so called govt is officials are doing a fighting match , did they want to get a golden belt ?? What a ridiculous thing ! Are they the street fighters ? Did they need to learn from Bruce lee to play with double sticks ? |
95. 向泛民說不 2011-07-23 11:57:11 |
|
香港現在有一半人是公屋住戶,這些都需要透過政府財政來補貼。問題是香港人是不是那麼不濟,有那麼多人需要補貼。不要忘記補貼這批所謂的公屋戶不是來自最富有的階層,而是來自為口奔波的小業主。 現在由於公屋綜援戶佔地選票過多,所以所有民選議員都要向他們叩頭,這幾年政府的所有利民措施完全是為這個階層服務,而付出的不是最富有的一個階層,而是為口奔馳的小業主和居住在私人樓的人。 香港真系為香港,為長遠香港經濟,民主,民選議員應該呼籲政府停止公屋供應,建立公屋下車機制,讓富起來的公屋戶交出公屋,等這些公屋給那些真正需要的人。 如果泛民真的為香港,請長毛賊及早交出公屋權。 |
96. 中X地X 2011-07-23 17:13:43 |
|
的死地產佬唱淡了 |
97. 看客者平常心 2011-07-24 04:55:26 |
|
回95. 向泛民說不 民選議員應該呼籲政府停止公屋供應,建立公屋下車機制,讓富起來的公屋戶交出公屋,等這些公屋給那些真正需要的人。 ------------------------------------------------------------------ 我同意您的觀點,特首說香港可容納1000万人口,現在差不多800万,那200万人口如何分配呢 ! 土地資源有限,即使移山填海拆旧唐樓和廠房工廈,但規劃社區配套設施,怎样設計建築与環保污染取得平衡也非十年八載能成事,其實,公屋應設有租住期,例如租住10年滿便歸還政府,如遇經濟有困難戶,可要求他們提出理据以便考慮再續租,續租年期一律5年,每戶最多可續租三次,終身只可申請一次公屋,可杜絕濫用;而不是像現在世世代代住下去(有入無出),主動要公屋戶申報資產利益收入,可是很多住公屋的有境外資產,離岸資金,資產轉移情況普遍,加上現在有私隱條例,房署要查明真相談何容易. 回95. 向泛民說不 民選議員應該呼籲政府停止公屋供應,建立公屋下車機制,讓富起來的公屋戶交出公屋,等這些公屋給那些真正需要的人。 ------------------------------------------------------------------ 我同意您的觀點,特首說香港可容納1000万人口,現在差不多800万,那200万人口如何分配呢 ! 土地資源有限,即使移山填海拆旧唐樓和廠房工廈,但規劃社區配套設施,怎样設計建築与環保污染取得平衡也非十年八載能成事,其實,公屋應設有租住期,例如租住10年滿便歸還政府,如遇經濟有困難戶,可要求他們提出理据以便考慮再續租,續租年期一律5年,每戶最多可續租三次,終身只可申請一次公屋,可杜絕濫用;而不是像現在世世代代住下去(有入無出),主動要公屋戶申報資產利益收入,可是很多住公屋的有境外資產,離岸資金,資產轉移情況普遍,加上現在有私隱條例,房署要查明真相談何容易. 回95. 向泛民說不 民選議員應該呼籲政府停止公屋供應,建立公屋下車機制,讓富起來的公屋戶交出公屋,等這些公屋給那些真正需要的人。 ------------------------------------------------------------------ 我同意您的觀點,特首說香港可容納1000万人口,現在差不多800万,那200万人口如何分配呢 ! 土地資源有限,即使移山填海拆旧唐樓和廠房工廈,但規劃社區配套設施,怎样設計建築与環保污染取得平衡也非十年八載能成事,其實,公屋應設有租住期,例如租住10年滿便歸還政府,如遇經濟有困難戶,可要求他們提出理据以便考慮再續租,續租年期一律5年,每戶最多可續租三次,終身只可申請一次公屋,可杜絕濫用;而不是像現在世世代代住下去(有入無出),主動要公屋戶申報資產利益收入,可是很多住公屋的有境外資產,離岸資金,資產轉移情況普遍,加上現在有私隱條例,房署要查明真相談何容易. 公屋是殖民地時期遺留下來的历史包袱,要一代一代地还債下去了,所謂牽一髮而動全身,到時70/80歲公公婆婆出來遊行情何以堪呢!只怪港英/特區政府為首的公務員隊伍不思進取,做36不做36思維管治,他們早已忘記公屋是政府的資產,為何不可以貨如輪轉?我贊成董伯伯当年賣公屋的決定,既然你們不捨得搬走,我們不想以居屋作利誘,何不賣掉它或索性居住10年以上的一律以市值租金七成租用 ? |
98. 明天 2011-07-24 10:03:47 |
|
膚淺!如果每一個人都係跟孔聖人既思想理念做事,咁整個世界理所當然係非常和平與和諧,但是實上人性係醜惡同自私由其是係中國人,大家有冇問自己想唔想從樓宇波幅上沾上利潤,不論你是想升跌你所沾的又是否他人辛勤的血汗錢,現實講今天既社會是弱肉強食,有人選擇做官亦有人選擇做賊,有人辛勤努力有人虛燃光陰,無論什麼選他人冇權左右!但要清楚凡是必須多面看,世界仍然是彩色的不只黑白@ |
99. 一定唔會錯 2011-07-24 10:15:32 |
|
未來幾年,商廈商舖舊租約到期,租金肯定瘋狂上升,業主分享經濟增長成果實屬正常,價格水漲船高,炒商廈商舖,身家隨時番幾番,一舖養三代,手快有手慢冇,莫待大陸資金蜂擁入市錯失良機! |
100. 向泛民說不 2011-07-24 13:29:59 |
|
来说是非者必是是非人 |
101. AIA 2011-07-24 23:41:55 |
|
同意95向泛民說不:公屋資源不配不均問題嚴重,現在的廢青目光都放在豪宅,証明公屋的需求沒有想象中多,政府應該在這低失業率的時間內,反思公屋的資源分配問題 |
102. w 2011-07-27 21:40:49 |
|
筆者持有很多物業吧,唯恐樓价下跌影响自己付身家罷了,筆者又不念及一班無壳蜗牛存極也不夠錢有個小窝?安居才的樂業啊,己拥有自住物業的人又何惧樓价上落呢. |
103. 向泛民說不 2011-07-27 22:48:27 |
|
次按就是因為美國佬要幫無壳蜗牛,可以有American dream,結果呢?全世界pay。 買樓,要靠自己能力,而不是政府。如果有埋怨政府,不如埋怨你爸爸。 |
|