1. DT 2011-03-30 18:07:17 |
|
Price is not easy to understand. Theory of price asserts that the market price reflects interaction between two opposing considerations. On the one side are demand considerations based on marginal utility, while on the other side are supply considerations based on marginal cost. An equilibrium price is supposed to be at once equal to marginal utility (counted in units of income) from the buyer's side and marginal cost from the seller's side. Price is commonly confused with the notion of cost of production as in “I paid a high cost for buying my new flat”. Technically, though, these are different concepts. Price is what a buyer pays to acquire products from a seller. Cost of production concerns the seller’s investment (e.g., manufacturing expense) in the product being exchanged with a buyer. I better listen Superman Li's saying, buying a flat today you will think it is much cheaper after 10 years later. Simply speaking, demand and supply it matters. Can we live outside HK? |
2. 我來問道無餘說 2011-03-30 18:18:52 |
|
李超人發言,買樓自住一定冇錯。超人用「一定」,語氣非常堅定。美國,中國為救經濟,已大量印銀紙,日本現在又印,所以未來的通漲,一定猛於老虎,我相信這是超人預言的根據所在。以前沒有自由行,大陸人也窮過鬼,現在則事隨勢移,香港的物業市場逐漸納入大中國的勢力範圍,所以用舊一奮的觀點去分析已非正確。我佛有言,有因有緣世間生,有因有緣世間滅。又云:力強為因,力弱為緣。現在看來,國內的資金遲早成為香港樓市的導因。施永青預言,樓市會升到200指數,豈虛言哉!所以,有心買樓的人,不宜看得太淡,有防守能力的,不妨出擊。從超人的教導中,我深刻領會,買樓只會買貴,不會買錯。 |
3. KCC 2011-03-30 18:39:57 |
|
樓市從來也存在利好利淡消息,向好或向淡是看那邊力大,議員怎惡也不能迫人平責樓,近期利淡莫於日本核危機,息口向上,樓宇供應增加,利好是息口仍低,長線需求仍大,最近朋友兒子結婚,要找屋往買或租,他叫我在網上留意,我覺得樓價太貴,主力是租,如果有業主平市價8-10%也會考慮買,在網上找了二星期,找租的人很多,有些400-600尺單位一出租己經很多人問盤,若遇到有些肯減價賣盤,己經很多人約睇樓,核電危機及息口短期對樓市真有壓力,但息口也會因核電危機而推遲,由於長線需求仍大,若有機會有下調10%樓盤,真是值得考慮,上年六月樓市小調整,我在這裏也有同樣看法. |
4. 哈哈 2011-03-30 20:08:02 |
|
年紀都差唔多啦,應該買定山地保值! |
5. 炒舖啦! 2011-03-30 20:11:38 |
|
金管局 的半年報告指,去年下半年經濟增長強勁,物價升勢有加快跡象,通脹開始回升,
土地註冊處的買賣合約有十三萬五千多份,是九七年以來的新高。整體住宅樓價升逾兩成,中小型和大型單位的價格,分別升約兩成一和一成六。而住宅樓市的暢旺情況,有跡象蔓延至工商物業。
政府出招壓市只針對買賣,沒規管加租幅度,私樓及商舖租金有升無跌。 銅鑼灣景隆街一個面積只有約50平方呎的「舖王」,租金高達 12萬元,每月呎租達 2,400元,貴絕全港,租值八年間升逾一倍。 第一太平戴維斯曾估計,今年一線地舖租金升 31%,遠勝甲級商廈及豪宅。
私樓租金受工資上升慢所影響,不能大升,樓價升幅較慢。 但商舖租金卻因經濟好轉,自由行帶動零售生意大幅增長,商舖供應比住宅供應更為稀缺,舖租可大幅上升。私樓短炒冇得玩,炒商舖更有利可圖。 |
6. 天與地 2011-03-30 20:29:02 |
|
作者文章一針見血,分析獨到,令人信服,又是一篇好文章! |
7. 我來問道無餘說 2011-03-30 20:42:07 |
|
五言絕詩:黃金價太高,股票一張紙,外幣聯系險,唯有磚頭好。 |
8. yjhyj 2011-03-30 21:38:06 |
|
现在没有卖楼的压力,怎會平卖 |
9. DT 2011-03-30 22:10:13 |
|
I am a dick |
10. Nothing is absolute 2011-03-31 00:06:35 |
|
history is repeated another 97........ |
11. 無形之手 2011-03-31 00:47:53 |
|
銀行加H按息,只是他們計算出錯,原本以為H低息不會維持很長時間,但現在看來可能會持續低息,由於息差利潤低所以纷纷加差價,而並非即將加P,反而表示H將持續低企。 |
12. 大樓 2011-03-31 01:32:45 |
|
香港政府和社會不穩定,當局施政無力,立法機構權力過大,議員政客主宰政府政策,反對派用暴力反抗鬥爭,傳媒和低下層人士總在鼓吹共產平等. 香港投資環境愈來愈差,前景暗淡,此等現象如沒有改善,樓價確有下跌機會! |
13. 建制......派 2011-03-31 08:26:13 |
|
25. 支持建制派迫政府派錢2011-03-24 15:35:48 |
| 民智未開,一定要行共產,支持建制派迫政府派錢,香港大陸富翁多,地價一定要加多幾千蚊呎,需求強勁,樓價一定勁升,最好就係抽富翁重稅,下年加碼再派,平分盈餘,咁就世界大同喇! | |
14. QQ 2011-03-31 09:05:58 |
|
從歷史的教訓,這個世界沒有所謂一定. 許多表示一定不生仔的年輕女士已經成為母親, 承諾一定不出意外的核電廠已經出意外. 當你聽到一些經常說一定的人, 你必須要小心, 因為they are lying! |
15. DT 2011-03-31 09:20:16 |
|
What is you looking for? 大地震引發東京股災,日本央行為救市大規模注資入金融體系。繼美國之後日本也狂印鈔票,資金氾濫引起通脹進一步惡化,加上日本大量重建工程即將展開,必將令世界各地資源商品、建材石油等價格急升,在銀紙大幅貶值的情況下,樓價將進一步上調。 Why only HK property, not US or everywhere? The rise of HK property is as a whole, not only morden cities. Both commercial and residential! Why? |
16. 猫猫 2011-03-31 09:27:33 |
|
請問中國內地是不是個個都是山西煤礦主呀?不是吧,據個人調查,在中國內地吃不飽睡不好的人遠比那些買得起豪宅的人多很多,再加上中國亦會緊縮銀根,如果貸款成本上升,你估還會不會有那麼多祖國同胞來買這些名不符實的豪宅呢?即使有,買的也只是豪宅,而不是普羅大眾用的。豪宅,以前的普羅大眾負擔不來,現在亦是負擔不來,即使炒到天價咁高,亦只能望門興嘆而矣!所以樓價再升也只是有價無市!別看得太好,而且那些純粹是自我安慰的說話而已! |
17. 估估下 2011-03-31 11:30:25 |
|
投資者老友縱橫物業界多年,投資獲利無數 <<< 係未姓湯或姓黎? |
18. DT 2011-03-31 12:13:46 |
|
坊間皆以為大量供應會令樓價下跌,其實不是必然,因為所有新樓均被地產商打造成豪宅,即是凡是新樓皆是豪宅。 What is luxury property? The precise definition of luxury property is certainly not set in stone. What one man may call an uber-luxurious flat in the city, another may scoff at from the balcony of his multi-storey seaside villa. Research company Knight Frank took a crack at a definition with its Wealth Report 2010, released in collaboration with Citi Private Bank, calling it “prime property” which is the “most desirable, and usually most expensive in a defined location.” Hong Kong's Repulse Bay is one of the luxury property. Any objection? When we look for the price history of East Point in Tseng Kwai O, the current price is still below the price in 1998. What can we say?
|
19. DT 2011-03-31 12:17:48 |
|
Hong Kong's Respulse Bay is one of the luxury property. Causeway Bay? Not likely! |
20. hbfd 2011-03-31 21:56:23 |
|
|
21. 大不同 2011-04-01 01:41:55 |
|
同意作者所講,香港反對派逢政策必反,低下階層聲音過大,經常故意挑起鬥爭,已到了失控地步. 很懷念80年代香港人艱苦奮鬥,努力打拚達到成功的種種故事! |
22. 心照 2011-04-01 03:39:57 |
|
香港是自由經濟市場,樓價升跌均不應作出干預.當年經濟差嘅時候,樓價暴跌令港人生活在水深火熱之中,香港有10幾萬負資產和10幾萬人破產. 同時低層市民失業者眾多,邊度有得好似宜家部分議員咁口不擇言,成日要政府打倒樓市,講得咁輕鬆有利自己買樓! |
23. 明鏡 2011-04-01 08:34:07 |
|
很懷念80年代香港人艱苦奮鬥,努力打拚達到成功的種種故事! |
24. 心灰 2011-04-01 10:36:58 |
|
加息,日本核洩,51最低工資會否做成小企業捱唔住以有結業潮,弱勢政府強勢政黨政治不穩,樣樣都係未知知數,一動不如一靜! |
25. 60後港牛 2011-04-01 10:40:50 |
|
樓市起落無常,充滿商機挑戰。香港是言論自由的地方,對樓市有不同的看法很正常,各抒己見各自精彩,大家互不相干。筆者重申我們是不會負責任的,至於誰對誰錯,就讓大家日後評論吧! 非常之好嘅評論.
|
26. 美聯 2011-04-01 10:47:35 |
|
大陸豪客多,零售唔憂做,短炒商舖絕對有利可圖 |
27. 60後港牛 2011-04-01 10:56:57 |
|
非常同意 "香港反對派逢政策必反,低下階層聲音過大,經常故意挑起鬥爭,已到了失控地步." 由一開始我和我太太的兩票都给泛民 ( 楊X, 何秀X, 余若X, 陳太...etc.); 今後, 我哋唔會再投票. 所謂泛民, 居然令到我哋政冶冷感, 唉! |
28. 屯門兄弟 2011-04-01 11:09:35 |
|
25. 60後港牛是樓市大淡友常客,亦係非常之好嘅評論
|
29. 奸直人 2011-04-01 13:37:28 |
|
速磅$6,000,復活節報團避輻射! |
30. 屯門兄弟 2011-04-01 14:51:06 |
|
唉, 大佬, 我都有一個供緊嘅單位用作自住, 又點會是樓市大淡友常客呢? 之不過想發表吓意見啫. 平時我都冇話個樓市一定跌, 而我又唔係經紀 / 老細 / 評論員, 沙士時仲平價蝕讓! 只想交流吓啫! |
31. 60後港牛 2011-04-01 14:53:20 |
|
屯門兄弟, 唉, 大佬, 我都有一個供緊嘅單位用作自住, 又點會是樓市大淡友常客呢? 之不過想發表吓意見啫. 平時我都冇話個樓市一定跌, 而我又唔係經紀 / 老細 / 評論員, 沙士時仲平價蝕讓! 只想交流吓啫! |
32. 屯門兄弟 2011-04-01 16:18:01 |
|
你化灰我們都會認倒你,你點解說我們唔識做中產客? |
33. 心照 2011-04-02 03:48:56 |
|
樓價大跌並非一定是好事,反對派不要成日為選票而將樓房當成仇人,長遠來講,香港樓市健康平穩向上,附合香港人利益. 80年代的香港人就是用努力打拚嘅香港精神,創造了今天繁華嘅香港,現在的後生仔唔好做敗家仔,唔好搞衰香港! |
34. Kevin 2011-04-02 11:52:28 |
|
shall we believe Tycoon Li's advice ?! any track record too cool outside |
35. 力場無限好 2011-04-02 12:58:51 |
|
李氏力場無限好 |
36. 60後港牛 2011-04-02 13:27:20 |
|
屯門兄弟, 我冇說過你們唔識做中產客喎. 無論如何, 全論得罪中產嘅意思, 致於對其他人仕, 只表達個人意見. 議員政客真係主宰政府政策, 反對派真係用暴力反抗鬥爭, 傳媒真係歪曲社會價值, 和低下階層聲音真係過大. |
37. 大不同 2011-04-02 14:45:50 |
|
港人真係要醒過來,宜家嘅大財團已經唔同以前,他們已不再害怕[共產黨],反過來怕了[社民連]等等,他們紛紛進軍大陸市場. 全世界的財團將錢投資在那裡冇所謂,最重要嘅係要賺錢有盈利,如香港整個社會全部政治化,嚇走晒內外投資者,最終受害最深的,一定是低下階層市民! |
38. 隻羊無限好 2011-04-02 14:57:33 |
|
力場無限好,天色未黃昏,出去買條菜,最貴廿蚊斤,本想去紅磡,快貢獻廿蚊。 |
39. dfg 2011-04-03 00:50:14 |
|
全世界都通涨,你估D老细好想加价,美国日本大量印银纸,要怨就怨自己有最低工资帮手,都因为冇能力和老细讲价,被减人工(筷子信封2选1) |
40. gfgjh 2011-04-03 01:26:56 |
|
用得最低工資請你,個老闆有錢極有限拉,加你人工=.=,佢唔炒你米炒自已羅,成日都只會理怨你地煩唔煩嫁.現在樓價有禁多好因素撑住,除非大亞灣爆炸,想用把口推倒樓市,發夢吧. |
41. Seam 2011-04-03 03:24:19 |
|
當政府開始針對樓市後及中國開始加息後~ 集齊最利好樓市既因素是否慢慢消失? 估計短期的升跌是沒意思的~最坐 最高位我估仲未到~(成交少價格高)~ 但最佳沽售時段應該開始左~(有價有市)~ 美國加息後~我信"眾人的自我預言實現"~才不是負擔比率的問題 [以上包括純投資/投機~不包括"自住"] |
42. 心照 2011-04-03 03:40:54 |
|
樓上[大不同]講得幾有道理,現在香港財團並非怕共產黨,而是怕了香港泛民,即是[社民連],[民主黨]等等. |
43. 公道者 2011-04-04 01:34:55 |
|
香港2010年有5600宗游行示威,係香港咁細嘅地方,有咁多次示威,擺明係有職業游行示威者,香港嘅反對派招數真係層出不窮! |
44. 樓市快爆 2011-04-04 11:04:33 |
|
樓市快爆,快入防空洞 |
45. dsf 2011-04-04 11:57:36 |
|
爆~都沒有方法,賣左樓比你,米比額外印花稅綁到實一實 |
46. SDS 2011-04-04 11:59:04 |
|
|
47. 離譜選 2011-04-04 11:59:59 |
|
同意香港有好多職業游行示威者,如果唔係冇可能有咁多次示威,香港係名副其實嘅"游行之都". |
48. DF 2011-04-04 12:07:36 |
|
|
49. 友校 2011-04-04 12:11:37 |
|
其實大家睇今次樓價爆或不爆?幾時爆,爆幾多?樓價似差唔多,但又似乎唔多大跌,唔明。 |
50. HFDH 2011-04-04 12:14:56 |
|
現在好像到了錢不是問題,禁低息,實供得起,金融風暴問題都不大,最緊要有樓 |
51. 撐李嘉誠 2011-04-04 12:25:54 |
|
你哋唔無以為李嘉誠吹水啦,通脹先真正開始,日本印緊銀紙喇,係班想樓價跌的人才吹吹吹,成日想吹跌個價! |
52. 記者 2011-04-04 12:42:02 |
|
其實上年聽李超人話買樓,家陣唔使咁窮。 |
53. SOS 2011-04-04 12:44:46 |
|
|
54. GHDGH 2011-04-04 13:13:32 |
|
現在唔P+好難會放層樓比你,就算樓價跌幾多,都沒問題不大,最多自住,何況樓市才剛開始升,等美國有能力加息吧,去搶多幾個國家石油,可能加. |
55. 超人 2011-04-04 16:48:16 |
|
|
56. SSD 2011-04-04 21:52:44 |
|
成交量大跌,地產好難做 |
57. 周一鑊 2011-04-04 23:10:48 |
|
生仔生意好,13億人的市場,應該在深圳開幾間香港私家醫院,送班醫生護士上去做生意,咁咪唔駛咁多大陸人落香港生仔,影響正常醫療系統囉! |
58. 新界居民 2011-04-05 05:46:32 |
|
香港市區真係威,名錶珠寶幾高價都有人搶購,唯獨我們新界樓幾平都唔人買,我們呢班新界業主最唔抵! |
59. 美聯 2011-04-05 09:45:48 |
|
港島200呎都要租12000啦,大角咀富榮花園,居屋568呎都賣400萬元,呎價都7,039元啦。 豪宅和商舖又點可能唔繼續瘋狂上升呢!超級通賬殺到,唔炒又點抗通賬呢! |
60. 美聯 2011-04-05 09:48:50 |
|
冇租務管制,租金可任意狂加,樓價、舖價必定狂升,這是基本常識。 |
61. 新界居民 2011-04-05 15:29:56 |
|
新界樓真係嚴重偏低,為何傳媒唔多些推介,樓價實在太容易上車,仲平過深圳樓,搞到香港貧富懸殊愈來愈擴大! |
62. jhbj 2011-04-05 16:55:05 |
|
扮女人說話:住新界禁cheap 我點嫁你呀~ |
63. DGH 2011-04-05 17:01:12 |
|
|
64. 有人想樓市跌? 2011-04-05 18:49:19 |
|
60. 美聯2011-04-05 09:48:50 冇租務管制,租金可任意狂加,樓價、舖價必定狂升,這是基本常識。 Y
|
65. 心照 2011-04-05 20:57:10 |
|
完全同意新界樓冇理由咁平,新界西北區直情平過深圳,非常抵買,點解傳媒報章不推介!的確非常唔中肯! |
66. 咁講 2011-04-05 21:38:25 |
|
大陸豪客、國際金融專才都係唔會買咁偏僻囉!要炒一定係炒西九果類豪宅先! |
67. dgf 2011-04-05 22:20:42 |
|
|
68. 心照 2011-04-05 23:57:42 |
|
香港人應該多些買新界樓,係外國返工用1小時好閒,宜家香港交通很方便,為什麼唔買新界二手樓?它們是好平好平的樓. 香港市區樓就讓大陸人去買算了,我們港人高價變現,平買新界樓,可開心退休啦! |
69. fhg 2011-04-06 00:07:40 |
|
誰說現在的人沒錢買樓,他們只是話自已窮,他們打從心底說"新界D樓禁CHEAP係人住嗎?"哈哈~我都好窮,I-PHONE都米買,I-PAD2又出了,政府幾時有錢派,我好窮呀! |
70. GHGF 2011-04-06 00:20:08 |
|
現在政府要求的政策全部都是增加通帳,d小市民禁支持就知佢地有錢拉,好似派6000元,我就要用多21000,買我喜愛的新綿羊仔,如果個個都好似我禁,市場就多左300億X4了,最低工資又唔知要加幾多價了 |
71. JGH 2011-04-06 00:33:40 |
|
弱勢社群就是弱勢社群,你唔害佢就已經幫到佢了,不要再用行政手了,成本增加,最後受害的都是弱勢社群. |
72. 周一鑊 2011-04-06 07:38:33 |
|
大陸人落香港生仔,只係花十數萬,就可買一個香港永久居民身份,一定有著數啦!單單幼稚園學券和12年免費教學都已經賺回來了。正常途徑,他們需要花數百萬,咁咪即係醫生為蠅頭少利而出賣香港現在和未來的資源?世上有那個地方為了短暫的醫療盈利而歡迎外地人來生仔架?除非係阿爺政策要加速將香港大陸化啦! |
73. 周一鑊 2011-04-06 07:38:58 |
|
大陸人落香港生仔,只係花十數萬,就可買一個香港永久居民身份,一定有著數啦!單單幼稚園學券和12年免費教學都已經賺回來了。正常途徑,他們需要花數百萬,咁咪即係醫生為蠅頭少利而出賣香港現在和未來的資源?世上有那個地方為了短暫的醫療盈利而歡迎外地人來生仔架?唔通係阿爺政策要加速將香港大陸化? |
74. 支持禁止大陸人湧生仔 2011-04-06 11:47:01 |
|
支持禁止大陸人湧生仔 |
75. 搞野 2011-04-06 12:09:48 |
|
如果搞野地點在香港, 應該可以在港生 |
76. 新界居民 2011-04-06 12:30:18 |
|
我哋新界居民好唔忿氣,為何香港人唔買新界樓,冇理由樓價相差成倍咁多,新界交通又方便,空氣又清新,返大陸又近,大家係唔係肓咗呀! |
77. 抗通脹 2011-04-06 13:00:04 |
|
同意, 我的兩個新界樓有15%的年回報率. 城裡的只有約 3或4 %的年回報. |
78. 佛相 2011-04-06 14:05:11 |
|
香港達官貴人,第一代住香港,香港樓價因素係遺傳,點同新界區,又綜緩,又多傷殘,家庭問題又多,逢係跳樓,自殺,絕大部份都係新界區,人種已分。我哋新界居民好唔忿氣,為何香港人唔買新界樓,冇理由樓價相差成倍咁多,新界交通又方便,空氣又清新,返大陸又近,大家係唔係肓咗呀! |
79. Investor 2011-04-06 14:31:04 |
|
新界村屋約30萬元每個單位, 租出去大約是每月3000元.每年的回報是非常有利可圖. |
80. no la! 2011-04-06 14:48:13 |
|
|
81. cxvx 2011-04-06 14:57:33 |
|
沒人要,我層樓都升了64%,沒所謂拉,過一兩年拿住舊錢,慢慢等跌市,入番間市區樓好過,新界只是炒樓入門級別,能升幾多?身價不同就不同,不要少看香港人 |
82. 等入貨 2011-04-06 15:11:10 |
|
等了入貨好耐,樓價快跌,YEAH !!! |
83. FDG 2011-04-06 15:16:33 |
|
想個樓市跌,上街遊行拉,人多聲大就得嫁拉,遲D遊行去地產商到,唔平賣,係佢舖頭搞抗爭 |
84. GFGH 2011-04-06 15:31:07 |
|
日日幾百幫人出來遊行赫怕所有投資者,香港樓價沒理由唔跌~哈哈,打做香港為國際遊行城市口既典範. |
85. 退休的年輕人 2011-04-06 15:36:55 |
|
新界區村屋每個單位21萬6個月前,我買了3個村屋單位.租金收入每月$9300.
|
86. City house buyer 2011-04-06 15:43:56 |
|
在市區,大約99萬每個單位,租金收入每月約4500元 ! |
87. dsvfsd 2011-04-06 16:56:57 |
|
3個單位一個月先租得9300,去市區買個單位轉手都幾十萬拉 |
88. 市民 2011-04-07 07:40:34 |
|
反對大陸人落香港生仔,損害香港長遠利益!醫生要做生意就返大陸吧! |
89. 同一心 2011-04-07 07:57:01 |
|
反對大陸人來港生仔 !!! |
90. 中國人 2011-04-07 08:26:37 |
|
反對香港人在中國的土地生仔. |
91. 外星人 2011-04-07 08:30:07 |
|
|
92. 美國人 2011-04-07 08:32:11 |
|
|
93. 炒商舖 2011-04-07 09:26:49 |
|
超級通賬來臨,零售盈利大幅增長,商舖租金可大幅提高,舖價節節上升。 除了豪宅可大幅上升外,普通住宅受薪金上升慢而只能以每年少於15%緩慢上升。但舖位供應稀缺,租金以倍計上升,價格升幅一定跑贏住宅,唯有炒商舖才可真正跑贏通賬。 |
94. 新界居民 2011-04-07 11:46:21 |
|
新界樓受香港人歧視,二手樓價平過深圳仍乏人問津,港人上車買樓一啲難度都冇. |
95. 炒舖一定好過炒新界樓 2011-04-08 07:43:14 |
|
一舖養三代,買舖收租長線投資一定跑贏通賬。 短炒發達三步曲,買舖、加租、賣舖,就係咁簡單,何需要玩新界樓呢! 最好就係炒一些租客能承受大幅加租的舖位,連鎖大集團如7仔、銀行、地產代理、珠寶鐘錶金行、超市、電信等。
|
96. 美聯 2011-04-08 08:39:32 |
|
停建居屋後,居屋奇貨可居,呎價屢創新高,私樓價高,唯有搶居屋。 大角嘴居屋富榮花園呎價高見逾7000元成交。 沙田居屋愉城苑,每呎4655元,破紀錄創屋苑售價及呎價歷史新高。 將軍澳居屋安寧花園,亦以呎價4747元成交,創屋苑同類型單位呎價新高。
|
97. GHJFG 2011-04-08 20:29:59 |
|
復建居屋價會跌嗎?97前沒有建居屋嗎?抽到居屋是好事嗎?不知有幾多人有看過居屋的條款呢?不知建好居屋有沒有人買呢?居屋平過私人樓嗎? |
98. Seam 2011-04-08 21:24:08 |
|
樓上講買舖既人~有幾多個人真係有買過舖? 地舖計上會要5成以上~同埋估價不足~息口實際要2.5~3.1% 如果唔升既話~收租根本無意思~ 一換新業主~新業主聽地產講即時加租~ 根本民生區零售租金D租客根本頂唔順~ 趕走一個租客要等幾耐要搵到新租客呢?
|
99. 炒商舖一定發 2011-04-09 10:10:19 |
|
二月商業核心區寫字樓與商舖售價指數升穿300點,再創新高;期內港島中區商舖平均呎價逾5.7萬元,按月升逾91%。 |
100. .. 2011-04-09 10:16:25 |
|
商舖好炒,租金將瘋狂上升! |
101. GG 2011-04-13 15:02:22 |
|
近排搵舖真係好難,個個業主都唔憂賣,個個都諗住瘋狂加租,等租值跳升,舖價自然倍計上升,到時先賣,真係一舖養三代,檔埋底褲都要買舖! |
|