ENG
瀏覽人次:7896    回應:1

茶餐廳手記(#434)是否愈來愈多香港女仔講粗口

湯文亮

紀惠集團行政總裁

  今早去到茶餐廳,有兩個女仔傾計,不時講一些粗口作助語詞,不過都幾好聽,那兩個女仔走了之後,有客人話愈來愈多香港女仔講粗口。

  老闆話客人搞錯,那兩個女仔是新搬嚟,平日食午餐,今日唔知點解咁早嚟到,最初幫襯的時候,粗口仲得人驚,現在已經減少了很多,據老闆所知,那兩個女仔是從廣州來,一般來說,廣州女仔講粗口並不當一回事,就算同新相識男仔照講,以往嚇死不少香港仔,現在已經收斂很多,尤其是到了香港之後,慢慢就會唔講,所以,是否愈來愈多香港女仔講粗口應該唔成立,大家在香港聽到有妙齡少女講粗口,應該是初嚟報到的廣州女仔,老闆話實話實說,並無意貶低廣州女仔。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2024-03-22 02:45:06
廣州啲女仔唔係個個爛口,通常未入大學嘅會爛口,係同齡人之間嘅廣東文化。
之後,大學生同初入職者會收斂,到咗50過果啲就粗口爛舌,呢個係成長時代問題。