ENG
瀏覽人次:9007    回應:0

茶餐廳手記(#430)Tik Tok 是否會被強行脫離字節跳動

湯文亮

紀惠集團行政總裁

  今早去到茶餐廳,有客人問,Tik Tok 是否會被強行脫離字節跳動,這個問題在幾個星期前我帶大學校友以及同學參觀深圳字節跳動時,已經有同學問我這條問題,當時美國衆議院仍未通過Tik Tok脫離字節跳動,當日我話唔會,今日我仍然話唔會。

  一般來說,什麼制裁法案是要經過一段長時間,衆議院通過之後就交俾參議院,通過之後交俾總統,總統叫國務卿睇真d,然後寫份報告,叫Tik Tok改善,搞搞吓就要兩年時間,期間如果有大量國民反對,總統就會否決法案,畢竟美國是一個民主國家,國民聲音一定要聽吓,但唔做多少工作又唔係,唯有首先通過衆議院,其他就慢慢搞。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼