ENG
瀏覽人次:13988    回應:0

茶餐廳手記(#427)請有錢朋友到屋企食飯即是作賤自己

湯文亮

紀惠集團行政總裁

  今早去茶餐廳,有客人話今次很頭痕,佢老婆見到一個有錢朋友,多口話請他們一家到屋企食飯,誰不知對方一口應𠄘,現在煩到癲。

  老闆話,請有錢朋友返屋企食飯其實是作賤自己,如果是普通人,菜式稍為好一些便可以,但如果是有錢朋友,必定費一番思量,請完客成個人散哂。

  新加坡好鍾意吸納有錢人做移民,其實同請有錢朋友返屋企食飯一樣,都是作賤自己,那些有錢人去了新加坡定居,一定會請不少新加坡人替他們工作,那些有錢新移民視新加坡原居民為內勞,不少消費高地方只有新移民才有能力去,新加坡原居民可能一世都唔會去那些地方,不少原居民繼續做小販式生意賣海南雞飯,肉骨茶等,我唔敢講他們被視為下等人,但意識形態上是不能否認,睇到新加坡人引以為傲那些從中國去新加坡的富豪,有時都覺得幾好笑,明明是自己國家,點解要引入一大堆移民來騎住自己,仲要服務那些人,真係諗極都唔明。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼