ENG
瀏覽人次:9519    回應:0

茶餐廳手記(#424)BSD即是SSD

湯文亮

紀惠集團行政總裁

  今早去到茶餐廳,有客人話,撤辣已經差不多兩個星期,新樓仍然熱賣,是否同撤銷SSD有關,令到炒家進場,匯豐有見及此,所以宣布唔做摸貨按揭。

  老闆話,現在銀行基本上唔借錢俾人買樓,匯豐只是因利乘便,其實,市場上並不是有太多炒家,撤唔撤SSD影響不大,反而如果唔撤BSD就大鑊了,買家未見官先打三十大板,後來改為十五,但BSD始終都提高成本,令到非香港人買樓興趣不大,成交量又點會多,但撤了之後,非港人買樓唔需要俾15%印花稅,成交大幅增加是可以預期,如果政府要控制樓市,SSD是冇用,只需要推出BSD就可以,因為BSD有SSD功能,令到業主少收了樓價,因為買家用部分樓價付了印花稅。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼