ENG
瀏覽人次:15521    回應:0

茶餐廳手記(#080)大細碼不符

湯文亮

紀惠集團行政總裁

  今早去到茶餐廳,老闆話好激氣,有一個行家問佢借錢應急,老闆二話不說寫了一支票給他,但後來退票,行家對其他人話佢唔掂,叫物料供應商唔好賒數,老闆覺得很奇怪,於是問銀行,經理話老闆忙中有錯,支票大細碼不符,而那人又要攞現金,所以就退票,只要老闆同意,可以叫那人現在立刻來取現金,老闆將行家話佢財政有問題講了一次.經理話唔使畀,就算畀那人都唔會為老闆澄清。

  有客人話,老麥都是一樣,有300萬出唔到中國,立刻接受霍士訪問,仲叫人撤離中國,攞返之後就唔講是甚麼原因,或者只是中間有些少誤會,估計都唔會再入中國投資。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼