ENG
瀏覽人次:13808    回應:4

茶餐廳亂話(1573)如果租樓住就真係要諗移民

湯文亮

紀惠集團行政總裁

  今早去到茶餐廳,有客人與朋友傾移民,客人的朋友講香港已經沒有明天, 一定要移民,客人話,移民是非常主觀,必須符合個人要求,甚至可以叫人買樓賣樓,但千祈唔好叫人移民,客人話自己冇打算移民,即是叫他的朋友唔好再講移民。

  客人的朋友繼續話,如果他移民就比較簡單,唔需要擔心要畀英國40%增值稅而趕住賣樓,因為佢仍然租樓住,客人聽到之後就話,如果到今日仍然租樓住,真係要諗下移民,因為明年很難租樓,尤其是那些兩房單位,將會被國內學生搶貴晒,所以,唔打算買樓就要積極考慮移民,免得到時很激氣,客人講完之後,他的朋友冇哂表情。

 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. SYB 2022-07-23 12:31:23
移民去中國各省市,也是移民
3. 引刀一快 2022-07-23 23:45:49
移民去大灣區,住得好過香港好多好多。
4. onclerkclerk 2022-07-24 13:08:59
刀哥
香港人返大灣區是移居或返鄉下
不是移民.
5. 引刀一快 2022-07-24 14:22:26
onclerkclerk兄

移民祗係一個具體形容,雖然移居比較貼切,但係用移民就能夠表達一種改頭換面級別嘅改變,反正好多香港人都當大陸係另一個世界,跨出一步買間大灣區屋,同移民幾乎係同一級數嘅抉擇。