ENG
瀏覽人次:36203    回應:86
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 事實與偏見 2010-10-27 19:08:58
樓價咁高係因為美國嘅量化寬鬆政策所致,港人成日吵樓價貴係冇意思,反而被人有輸打嬴要嘅感覺!
2. Mc 2010-10-27 21:39:07
樓價高企不下歸根結底是美帝國主義的錯,大家卻走來怪特區政府,港府無端食此死貓真不是味兒。
3. 保住我 2010-10-27 22:23:01

舊年特首已經俾TIPS 你,話明保住D業主,你又唔信.政府千期唔好管,我放緊盤ga, 舊年工都辭埋,都係為炒樓炒股,如果外資撤退, 特首記住攞D儲備出來托市, 連投資者都保唔住,重係政府嚟?

4. 有道理 2010-10-27 23:10:36

樓上有人話,係亞太區只係有部份香港樓價仲平過97年,真係高見,互相比較,大陸樓確係貴過97年2-3倍,唯獨香港樓價回升得少,抗議樓價高者,唔係特登搞事就係無知冇料嘅人.

佢地日日吵鬧,唔係為咗私利就係為咗選票,呢班政棍和無知學者,連累咗好多香港市民,危言聳聽害苦了我很多朋友,佢地一早就賣咗樓,一直痴痴地等待樓價下調,愈等愈惆悵,宜家變咗有了憂鬱症!

5. 回頭是岸 2010-10-27 23:47:50

今天美國再次實施[量化寬鬆政策],我地香港銀紙縮水人民慘啦,太多人受誤導早期賣咗樓等樓價跌,宜家唔知如何是好?

電視上見到呢班害人精,害死好多人輸身家,現在仲成日抗議樓價貴,叫人唔好買樓,明知銀紙大縮水,為咗自私行為累死街坊.

宜家買唔到市區樓,仲有新界樓買,再唔回頭是岸,快啲上車,肯定會變為憤怒青年,我哋要保住身家財產,要做自豪嘅香港人,就要成為百萬業主嘅一份子.

 

 

6. Mc 2010-10-27 23:55:05
打倒美帝國主義者,搞亂全球經濟,搞到香港樓價發癲。大家應該將矛頭指向始作俑者,冤有頭債有主,不要誤將矛頭指向特區政府。
7. 事實與偏見 2010-10-28 00:11:26

19歲大學生話買唔到樓女友唔肯嫁,電視報章還大肆報導,呢啲真係香港社會悲哀,19歲學生講結婚未免太兒戲,心智肯定還未成熟.

本人膽敢與各位打賭,呢個學生係29歲時必定還未結婚,甚至39歲都未必娶老婆,宜家以佢來做置業指標實在好離譜.

8. QE2 2010-10-28 00:30:57
樓價好平喎,遲些港幣貶值到變陰司紙,到時天水圍樓價10萬蚊呎已算係筍盤!
9. QE2 2010-10-28 00:35:14
現在買樓一定唔會錯,只要港幣同美元掛勾,咁樓價就只有升不會跌
10. 樓神 2010-10-28 02:36:33
完全同意以上各位言論!請政府勿干預自由市場,影響本港經濟體系,最終得不償失!
11. 聯系匯率脫勾 2010-10-28 09:30:59

如果明天大家睡醒,嘩!聯系匯率已經突然脫勾,到時不知道樓價上昇抑或下跌?大家給一些意見!

12. 樓價唔會跌啦! 2010-10-28 10:26:32
咪發夢,煲呔hea多年幾就話知你,佢最緊要就係置安心,唔會冒咁大風險的!
13. 煲軑曾 2010-10-28 10:36:31
香港砍斷聯系匯率,遲早玩完! 不過到時老子已經退休哪喂!
14. 高地價 2010-10-28 11:07:43
銀紙貶值,有樓一定唔會咁平賣,甚至買多幾間保值,冇樓的就趕緊四處搵樓買,越遲買一定越貴,因為政府擺明唔會供應太多地,居屋又冇晒,市民唯一選擇就係私樓,近年中小單位供應稀缺,越來越少盤,買少見少,隨時追近豪宅呎價。
15. 唔炒就笨 2010-10-28 14:55:06
政府多次講明唔要壓樓價,即係只准升,不准跌啦,就好似賣地太平要收回一樣,因為未到他們心目中的價,所以樓價一定會繼續上升
16. YCC 2010-10-28 16:06:10

全部都系死人美國佬系度搞鬼!!!! 自己印銀紙,借錢比自己。聞所未聞。借全世界10幾萬億美金,還唔起,又想賴賬,無恥到極!正pk

釣魚臺都系渠系度搞鬼!!! 美國佬,正PK...

 

17. 業主 2010-10-28 16:20:00
就係有聯匯,又有政府支撐樓價,現在幾層樓每日都賺緊錢!
18. 保住我 2010-10-28 20:12:47
其實任由樓價狂升而唔理,20個月升47%是有問題,不過 ,一早已知呢個係一個mud 政府, 你就知要行條mud 路 .樓價唔係管唔到, 只不過......所以樓始終要炒吓, 無理由一年賺百萬你唔賺重去打份工.你估摸貨先叫炒,司長真天真.
19. Yes 2010-10-28 20:56:03

QE2 = Kill you Too.

Do not under-estimate its effect or impact on China/ HK property though we are far away from USA.

20. HK property bubbles 2010-10-29 00:58:06

Let's wait for the year 2012 ! Many cheaper flats to sell out !

Year 2012..... HK property prices DROPS !!! Just wait....

21. 離譜 2010-10-29 03:31:27

唔理什麼美國大印銀紙,總之人工加幅咁少,樓價升幅咁大,對我哋呢班未上車者來講,係好憂慮嘅.

要社會和諧穩定,就要資源及財富平均分配一啲,咁樣大家至覺得公平些,否則有樓者愈來愈富有,冇樓者上唔到車愈變愈窮,唔仇富仇商至奇啦!

22. Up or Down 2010-10-29 09:35:42
Some 80's simply voice out to ask for the benefits from the government and treat this as part of life.  Their abilities and responsibilities lag far behind those 80's in other countries......finally phase out.  They may just blame the govenment again for these output.  They need to go to other places to see if they survive.     
23. 樓神 2010-10-29 13:58:45

可以肯定政府若插手干預現時物業市場,將又一次錯到離晒大譜,這一次是百年難得一遇的好機會,熱錢湧港好應該像神奇海綿一樣,索晒佢!讓港人的資產瘋狂發水!管他泡沫不泡沫!最聰明的做法係能夠令熱錢有入冇出!唔係落閘放狗趕人走!(今曰樓價高處未算高!政策宜以不變應萬變!)

 

24. 給未上車 2010-10-29 17:57:17

本人08年開始想買樓,金融海嘯爆發後,就想等海嘯第二波(即095月)來左先買,希望樓價跌多D。點知第二波沒來到,樓價仲一路上升。一路眼白白睇住樓價升到09年曾陰權出施政報告,知道渠條友唔會打壓樓市(渠當時話樓價升只局限於豪宅),應該唔會跌咯。果時都覺得樓價貴,相比幾個月前要比多10萬8萬,但考慮過即使樓價跌10%,自己都承擔到,跟住就入市啦。當時做好心理準備輸錢咯。但因為樓價升左好多,本人目標都由私人大型屋苑降低到二手居屋(同樣既錢,但從私人樓變為居屋,好唔抵啊!!!)

 

講呢D 私人野只供參考。並非炫耀(因本人生活質素從私人樓降為居屋)。

本人只系想未上車者自己認真評估可以承受樓價跌幾多;同埋要有心理準備息率升1%,每個月供樓金額增加10%(如此類推)。

 

超級通漲來緊,樓價肯定會再升,但風險當然伴隨上升。請自己考慮清楚。

 

****已經上車既人,系承受緊樓價跌,承受緊利率上升既雙重威脅。

“想買樓好耐但又未上車者”唔好怨已上車者。渠地只能怪自己唔願意承擔風險。只能怪自己唔夠膽。****

 

假如現在樓價跌20%,渠都未必夠膽入市。渠會希望樓價再跌多D…

**唔改變呢種心態,好難買到樓** 請自己認真反省,

25. 美國佬,正PK... 2010-10-29 17:59:20
釣魚臺都系渠系度搞鬼!!! 美國佬,正PK...
26. 想上車的人 2010-10-29 23:08:01
本人現在以$4100租住一間套房兩年半了 , 現在儲了六十萭 , 最近看中240萬的樓諗住購買自住 , 但最近樓市上升很多 , 政府又可能會有一些控制樓市的措施 , 大家會唔會覺得再得多一兩個月才考慮買呢 ? 大家有什麼意見呢 ?
27. 睇長線啲 2010-10-29 23:38:49

好多人覺得好多八十後成日想搵政府著數..

但係其實更多八十後靠自己努力去儲錢買樓, 只不過, 當我地儲到幾十萬諗住買時, 點知想買的元朗二手樓都升咗幾十萬, 八成首期即係話又要儲多十幾萬

樓價升幾十萬可能只係一個月0既事, 但係打工仔又要俾家用屋企又要還下grant loan可以月儲一萬銀都要儲成年先儲多十幾萬, 下下追樓價, 都唔知幾時先買到樓...

老實講, 我對而家呢個政府一啲期望都無, 無希望過佢會幫我, 就算重推居屋, 又或者乜鬼置安心都好, 我都超過哂入息, 唔可以申請, 只係希望政府做嘢睇長線, 唔好下下都咁短視, 頭痛又話醫頭, 腳痛又話醫腳... 啲人咁渴樓都唔係第一次, 幾年前又唔規劃等到而家先話做乜做物都無用...

不過物極必反....當年有得賴八萬五, 睇下幾年後又乜境況, 香港人又可以再賴邊個?

28. 80s 2010-10-30 00:35:15

I have just $0.7M, I dont know which district i can buy? I want 70% mortgage. I am living in kln district with my parents. I dont want to live too far away from them so that i can visit them and have dinner more often. But the price rising high....>,<

29. 港人族譜 2010-10-30 00:40:34
賴(事無大小賴天賴地賴政府)氏家族子孫多!
30. ... 2010-10-30 01:16:49

With HKD700,000.00 is quite sufficient to buy a small flat in kowloon.  Depends on where you live, e.g. at Metro Harbour View ( Tai Kwok Tsui ) you can find a 500sq ft flat at $2.8m.  With 20% downpayment ( you get 80% mortgage from HKMC ) and the stamp duty, you can afford it.  Or you can buy a flat at Kowloon Bay ( Amoy Garden ), or a flat at Hung Hom ( Whampoa Estate ).  You do have a lot of choice, but pls visit more properties before you make your decision.

Try not to listen to what the real estate agents told you. 

It is good but difficult to have your 1st flat.  Good luck!

31. ... 2010-10-30 01:24:52

Sorry, at Whampoa Estate you can do 70% mortgage and still buy a flat size of 50sq ft, however not new and without facilities.  I have a friend living there and environment is still OK.

At Amoy Garden, I am not quite familier with the price but I just heard it from the radio.  I am afraid too many investors there.

If you don't mind, there are lots of individual building everywhere in Kowloon.  Usually because of their age there won't be any facilities or luxurious lobby.  The re-sell value might not be as good as big estate or new apartment, nevertheless.

 

32. TO:想上車的人 2010-10-30 02:20:36

隅然見到閣下文章,想給閣下一點意見,上車買樓是人生大事,也是積極正面的保值做法,應該給予肯定和鼓勵.

閣下好不容易儲蓄了60萬首期,但是最近樓價升了不少,會有點心有不甘,但是如需要於現在買樓,那是不應該考慮得太多.

其實文章作者一向對樓市走勢看法甚為準確,閣下大可作為參考,依作者之見,還是要買樓置業的,原因很簡單,就是通貨大膨脹,港幣大縮水,時移勢易,香港所有樓價都將會超越97年的樓價,這才是正常現象.

33. 大樓 2010-10-30 11:19:33
講得有道理,中國台灣新加坡等等地區樓價都超越97年很多,香港並唔比人家差,中下價樓應該追回失地至啱,所以講量力而為,宜家入市並未太遲.
34. Ha 2010-10-30 13:32:28

97 is not a dutum point or only indicator to illustrate the property price high or not. Without considering like interest rate, currency issue, new buying power from China or other asia district, ......

Many experts make mistakes because they always rely on 97 indicator without considering the global macro economy situation.

35. 吳太 2010-10-30 15:15:52
港府將居屋賤價買給地產商,停賣居屋,不推土地拍賣.早已干預扭曲市場.現在應盡快糾正.既有需求,要加快土地供應,限期發展.讓年輕人知道未來供應,預期可上車.就不會現在盲目追逐. 造成目前又一瘋狂局面.埋下另一負資產隱憂.
36. 看客者平常心 2010-10-31 00:57:28

以前D人買樓一筆过付款当年月薪僅數佰塊元, 及后50S 60S 70S買樓要付三成或五成首期, 買樓后这些人犠牲了很多个人理想發展...80S要有足夠長远承担能力責任, 如果樓房有70年壽命, 可能買樓涉及三代人生活取向....  我眼見40出头婦人不工作,每月靠10多萬舖租过日子, 每天醒來便打麻雀过活....看見很多香港 / 大陸都市男女不愁工作生活, 他們靠父母打拼回來的江山好逸惡勞....所謂, "前人種樹后人乘涼", 敢問現代一輩人能否完全犠牲自己來成全他人嗎?

家庭是社會的一角縮影, 家家有本難唸的經...有樓有人开心也有人不开心....我的經驗告知香港是做生意買賣的天堂, 並不是居住的天堂.....香港人口太多以致房屋教育醫療老人等問題出現失衡, 公平与否見仁見智, 香港人眼光放長远点, 此處不留人自有留人處. 

37. 唔住香港 2010-10-31 13:09:01
請問那個地方比香港好呢?
38. 大樓 2010-10-31 15:13:55
眾所周知,香港係全世界最好嘅地方,尤其在所有華人之中,享有最祟高嘅地位,只不過,有很多港人身在福中不知福.
39. 大劉 2010-10-31 19:36:20
曾經周遊列國的都知,你係井底之蛙!
40. 大樓 2010-10-31 21:48:24

香港係一個最自由民主嘅地方,自由經濟體系連續10幾年名列榜首,市民享有公平嘅地位,這裡嘅市民係可以公然責罵政府官員,報章媒體更以抨擊政府施政為樂.

香港人無論年齡有幾大,都可以娶到老婆,同樣的貨品在香港商店都可以賣貴一些.香港人去外地被人嘅感覺都係優秀的一族.(當然,仍然有某些西方國家歧視華人),但係總括來講,香港人在世界華人中享有嘅地位係最高的.

41. 樓神 2010-10-31 23:21:16
大樓我支持你!華人之中港產富豪係最多!繁華夜景最美!環球美食應有盡有!我們是中國人一定要團結,正如:(   唔可以話花旗參比長白山人參好!寿司好食過中國菜一樣!)。
42. 澳紐客 2010-10-31 23:25:21
香港是一個趁後生搵錢的地方,而唔係一個長住養老的好地方!人多車多,空氣污濁,處處都從地底傳上來一陣糞臭味,只有為錢的人才會願意在此居住!
43. Up or Down 2010-11-01 09:23:56
40% of HK's land are country parks, 30% are of residential, commercial and industrial buildings.  The are only few bums.  Most people are polite, queue up naturally at MTR or in Disney and Ocean Park, I got 4 swimming pools nearby at my residence.  Workers are smart and efficient.  Many emigrants gradually came back in recent years.  Actually I want more people move out from there that may make property price a bit lower.   
44. Up or Down 2010-11-01 09:29:07
40% of HK's land are country parks, 30% are of residential, commercial and industrial buildings.  The are only few bums.  Most people are polite, queue up naturally at MTR or in Disney and Ocean Park, I got 4 swimming pools nearby at my residence.  Workers are smart and efficient.  Many emigrants gradually came back in recent years.  Actually I want more people move out from there that may make property price a bit lower.   
45. 80 2010-11-01 14:46:50
港幣已完成歷史使命, 因聯繫匯率而得以保留, 其實無實質價值

美元再印銀紙貶值都解決唔到國內問題, 有錢果班係華爾街果班, 有錢唔請人自己大飯繼續出花紅

無得救
46. 事實與偏見 2010-11-01 16:35:58

好多朋友都俾反對高樓價者或唱淡樓價者誤導,以致一早賣樓離場,宜家仲等緊樓價跌至入市.

佢地係可憐嘅一族,現在才明白樓價升係銀紙縮水,美國狂印貨幣所致,宜家發覺已經太遲.

47. 咪係囉 2010-11-01 18:19:48
人民幣又升!D人8折買樓點會唔貴嘖,評論員咁叻就做佐富豪好奈啦!
48. 保住我 2010-11-01 23:39:13

陳德霖:  警告房地產泡沫風險增加

事實與偏見:  好多朋友都俾反對高樓價者或唱淡樓價者誤導.....

信邊個?  事實話俾我知, 政府信唔過. 週邊朋友一年已賺了半生錢,我亦唔執輸,你唔順勢行就注定一世窮,在香港讀書搵份工,已不合時宜.你有眼睇.副學士重係打緊幾千蚊既工,兼欠了一身學費債,所為何事?

49. 廿蚊張 2010-11-02 00:43:53

"政府信唔過" -- 完全正確,絕對無錯。

你睇下幾多高官、議員都炒樓,香港地唔靠炒樓發達,唔通靠$20個鐘人工?

50. 地主 2010-11-02 06:03:19
講D人佢係叫你唔好買,不過冇話叫自己唔買!
51. 地主 2010-11-02 06:03:26
講D人佢係叫你唔好買,不過冇話叫自己唔買!
52. 樓市有排升,唔炒點發達! 2010-11-02 10:08:53
樓市有升就有跌,這個大道理誰人都懂,問題是人們根本不知道在甚麼時候發生,陳德霖口水多過茶,不斷重申「阿媽是女人」這種正確的廢話,毫無意義。可以 說,不論是陳德霖還是其他港府高官,對目前的樓市狂飆都已經束手無策,黔驢技窮,甚至比黔之驢都不如,黔之驢面對老虎還可以踢幾下後腿,而港府面對樓市這隻老虎,只剩下一張嘴胡說八道。




53. 路人丁 2010-11-02 10:13:46
人人都認為聯繫匯率令樓價與物價上昇,無其他良方可治,但官員們實牙實齒話聯繫匯率不會廢除。既然咁多人唔信官,萬一有朝聯匯突然脫鉤,你會有損失嗎?如何防範?
54. 神的子民 2010-11-02 10:32:26
九官新上任三把火,以為自己係先知,原來佢致係無知,金管局已限左七成樓按啦仲乜鬼話泡沫,人地大把水去買樓連按也不須要,到跌市時人家也不肉尺,不要呈什麼英雄了儍仔霖,你睇樓市既經驗也不及一個師奶啦,小說話多做事才是打好這份工,管好自己個基金先啦,賺了錢就神氣,蝕了就唔出聲就做烏龜,人人也看見你既無能只懂一同厄反食!由泡沫自爆也冇人怪到你的,因為到時你也有偉論話一早講左了,你們冇人聽之麻,係咪!有老曽在冇人炒你這擦鞋仔既,放心出你那幾佰万年薪啦!
55. 無能政府乞人憎 2010-11-02 11:28:11
唉,08年金融危機,我聽從香港政府講,很快就有第二波,官老爺不斷在電視機前口沫橫飛的這樣講,於是我hold著銀彈,準備在第二波入市。結果如何呢?恆指從一萬點扶搖直上,我之前看中的幾隻股都翻了幾翻。從此之後,我決定不再信政府,只信自己的分析。幸好我當時將資金轉投入地產,至於什麼時候出貨,我聽政府講都!
56. 挑 2010-11-02 12:00:52
政府實行高地價和發水樓政策,減少土地供應,停建居屋,現在又話叫人小心泡沫,知唔知自己做緊乜呀?成班狗官狗up就叻!
57. 乜太 2010-11-02 14:33:43
我一有錢就去買樓,層層樓都升值,我仲會繼續買,買樓好有安全感!
58. 廿蚊張 2010-11-02 14:44:43

"政府信唔過" -- 完全正確,絕對無錯。

你睇下幾多高官、議員都炒樓,香港地唔靠炒樓發達,唔通靠$20個鐘人工?

59. 投資者 2010-11-02 15:51:19
D官講嘢都多餘!古時有大地主,今曰有大地產商,咁買賺唔賺錢咪自己用吓個腦囉?
60. 公平 2010-11-02 19:19:58
香港係公平社會,大家都有權利去做投資,炒樓炒股票炒金,但係風險就要自己承擔,不得怨天尤人!
61. 信得救 2010-11-02 21:02:47
唔好信任何人.包括政府所講,要信市場,就係你嘅錢已縮水,港紙仲有排貶值,一定要買樓買股或買商品等來保值,如果唔係嘅話,你一定後悔,因為你將變成一個憤怒又反判嘅青年!
62. 保住我 2010-11-02 21:07:59
公平, 你講錯了,難道你去年無聽施政報告,特首話唔會俾樓價跌,因92萬業主唔開心,      7200個單位就是在呢個觀念下誕生, (中國人社會就是這麼短視,恥辱!) 若不是供應短缺,何來炒? 若起50000單位 ,幾低息樓價都唔會瘋狂, 跟本就是人為做成,人為扥市.  我已在高價入市, 記住保住我這類投資者. 若樓價狂跌, 請繼續扥市,你有不少儲備, 總之唔好令我呢個業主唔開心.
63. 保住我 2010-11-02 21:09:20
公平, 你講錯了,難道你去年無聽施政報告,特首話唔會俾樓價跌,因92萬業主唔開心,      7200個單位就是在呢個觀念下誕生, (中國人社會就是這麼短視,恥辱!) 若不是供應短缺,何來炒? 若起50000單位 ,幾低息樓價都唔會瘋狂, 跟本就是人為做成,人為扥市.  我已在高價入市, 記住保住我這類投資者. 若樓價狂跌, 請繼續扥市,你有不少儲備, 總之唔好令我呢個業主唔開心.
64. 狗up 2010-11-02 22:53:15
根本就係官商合力操控樓市,一時又話供應冇斷層,一時又話冇地,一時又叫市民小心泡沫,出盡口技,咁樣咪可以刺激成交,收印花稅都收到手軟囉!市民買定唔買、賣定唔賣,都係焗住要賭,贏輸自負,政府抽油水,就係咁簡單!
65. Mc 2010-11-03 00:04:52

回應「保住我」,起五萬個單位樓價就唔會瘋狂,五萬個單位你估畫公仔咩,邊度有咁多地,就算有咁多地邊度有咁多工人,就算有咁多工人邊度有咁多建材,起五萬個單位起碼都要三五年。

有咁龐大工程上馬,D建材唔起價就奇,人工亦自然水漲船高,D工人去哂起樓,D基建、高鐵、地鐵邊度有人去做,唔通又要輸入外勞,咁就天天都有建築工人遊行,特區政府唔頭都大哂就奇,連鎖反應下,通脹重唔升就有鬼,惡性循環加通脹,D樓都唔會平得去邊囉。

66. 小記者 2010-11-03 02:30:14
MC你真係叻啦!果然一針見血,聰明過人!
67. [八萬五] 2010-11-03 05:14:08

如推出[八萬五]房屋政策,香港樓價一定大跌,負資產和燒炭會大量出現,未必係好事.

大家唔好以為過去一年香港樓升得最快,其實排列只係第三.新加坡樓價升了37%, 北京及上海上升了36.8%, 香港只係24.9%.

68. 神的子民 2010-11-03 08:08:21

97,03,08年低谷時所有港人也經歷過樓市起跌,等同身體有抵抗力免疫去抗疾病,就算過天跌下來,港人也撐得起,霖仔你出道有幾耐?又冇乜豐功偉績,怎叫人去信你講野,最多你也是老曾一名傀壘,老曾講一句你跟口水尾而已,上一任白頭佬就打過大鱷,你都唔知係邊,真係想知你名下有否物業,有物業的話就是個大騙子了!等娛記公開到時你就知死!鄭X華也已經先鬼拍後尾枕了!沽出自己既豪宅,睇你個霖仔幾時出洋相!

69. 一業主 2010-11-03 11:35:27

打壓樓市 只不過是班乞票政棍 及想以低市價入市的人的話題,當他們入市後再跌30%,他們會怎樣!!! 到時班乞選票的政棍 又以什麼話題乞選票.

香港政治 好鬼幼稚

70. Simon 2010-11-03 13:03:51
打壓樓市最有效方法
制作特輯當年今日,斜述董建華年代因負資產而自殺身亡的事實。
71. 炒樓發達 2010-11-03 14:18:26
政府多次講明唔要壓樓價,即係只准升,不准跌啦港幣同美元掛勾貶值到變陰司紙香港地唔靠炒樓發達,唔通靠$20個鐘人工?
72. 聰明仔 2010-11-03 15:00:18
計我話霖仔一定未上車,諗住嚇死D儍仔自己有機會執平貨!
73. 周X川 行長 2010-11-03 15:25:12
佢壓我低价狂掃,佢唔壓我高价放,吹我唔賬,白頭任講的我信,霖仔講的我反轉嚟做,點解,因為佢講野冇說服力,一味泡沫,講到狼也掉頭走,思想停在97年時,或許佢那時領唔少野太過感觸了,我地港人唔洗佢教也識走貨!你管個外汇基金唔好蝕呀,到時垃圾會議員插爆你後庭就唔好啦!做人要向前看,何況你是一條九官,你要知泡沬幾時爆應該去問問中央行行長周小川,人家身份大你幾十倍管理多少万億儲備也佷低調少說話的,你應該好好檢討一下吧!
74. 機會 2010-11-03 17:13:13
因個別發展商內部策略問題,賣地成績未創新高,襯有動搖業主鄺大議價空間,正是出動掃貲好時機!
75. KCC 2010-11-03 19:58:56

樓市現況有些似94年翻版,政府不斷出招,樓價越市,直至97才爆煲,但最大分別是當時利息是一路向上,借二佰萬計分二十年供,每月利息支出差不多一萬多元,現在同樣二佰萬,利息只是二仟幾,由於利息成本低,很多人持貨力比較強,當時爆煲最大原因,不是八萬伍或居屋,(八萬還未起,居屋當時也十多年啦)而是利息太高,租金回報太小,做成持貨力弱,樓價跟回報己成反比,所以樓價最大風險是利息,利息要升可以很快,我雖然是地產好友,也勸沒實力的買家,現在還是有地方住,無需急於買樓,樓價上升水位有限,無謂接了別人的火棒.

76. 乜太 2010-11-03 20:51:16

無論市場係升、係跌我的物業祗租不賣,休想從我手上執筍盤!

77. 炒家 2010-11-03 20:57:16
香港地係要靠炒樓極速發達,唔係靠收租!
78. 有備無患 2010-11-03 21:34:41
我手上有幾層樓,打算賣掉一間,然後將資金償還其它樓宇的按揭,它日息口大升,我都冇有怕。各位,這是否高招呢?
79. 乜太 2010-11-03 21:40:11
係咁我升個陣咪賣囉!跌個陣我咪收租囉!咁我即無論升、跌都賺梗!前輩請問啱唔啱呢?
80. 唔炒就笨 2010-11-04 12:37:54

港元跟美元將變陰司紙,只有買樓才能升值!未來2年都係炒樓發達年,有煲呔冇窮人!

81. 地主 2010-11-04 13:01:50
粗略古計,美國十年內翻唔到身!
82. 神的子民 2010-11-04 17:32:39
現在人仔升值影響港元貶值你唔去脫勾你想点?這是影響700幾万人既財蒸發,仲猛過樓市泡沫你唔去搞,偏偏話有人去投機,我建議將短暫脫勾,或再重申厘定兌換率,以緊貼人仔汇价,這是最直接簡单不過了,現時美國弱勢唔去做,到時美國一強返你就諗都唔洗諗了,何必要企係7.8對1美元呢,定係老曾思想在停留打大鱷時呢?我讀書少,但浸淫社會咁多年也知乜野叫與時並進,人仔也冇再釘緊美元汇率了,咪又係咁太平咁富強!我高估左特首能力了。
83. KCC 2010-11-04 18:56:02

之前談到97年樓市爆破,利息太高是其一原因,其二是當年太多人用拱扞式炒賣,手持一,二間物業利潤不斷加按,由一,二佰萬去抄過仟萬市值的物業,當物業下跌超一成時,己經開始入肉,要開始持,做成骨牌效應,留意身邊是否亞豬亞狗也炒樓警號?現在銀行沒有信貸資料庫,銀行只會注視有否生意做,很危險,還有一點也很像97年,當時很多人也覺得97年將大定,當時很多紅籌公司來港,令港人以為一定很多內地人來港買樓,現在還多了一個籍口是港元乏值,通漲來臨買樓保值,如是真的,美國的樓市也應炒到九彩,為何死水一池.(只是經紀及炒家籍口)小心!前事不忘,後事之師.

84. 保住我 2010-11-05 01:08:18

"起五萬個單位樓價就唔會瘋狂,五萬個單位你估畫公仔咩,邊度有咁多地,就算有咁多地邊度有咁多工人,就算有咁多工人邊度有咁多建材,起五萬個單位起碼都要三五年。 "   請問你是否在開飯前才去買米? 一個負責任的政府做任何事都要有全盤計劃."咁龐大工程上馬,D建材唔起價就奇,人工亦自然水漲船高,D工人去哂起樓,D基建、高鐵、地鐵邊度有人去做,唔通又要輸入外勞,咁就天天都有建築工人遊行,特區政府唔頭都大哂就奇,連鎖反應下,通脹重唔升就有鬼,惡性循環加通脹,D樓都唔會平得去邊囉。"你的推論真奇怪.如果你的推論正確,就唔會有咁多人鬧八萬五啦.請清醒一點.

85. 老實 2010-11-05 18:14:07
要怨就怨你老逗冇俾到絛金鎖匙你含住來到呢個世上,如有,冇話19歲一出來已有樓,唔使捱,唔使做,
86. 地主 2010-11-12 06:27:52
美國狂印銀紙!港人要立即買樓投資增值!