1. 蔡生忠實fans 2011-03-09 15:13:57 |
|
支持蔡生的言論,一些議員政客,為了爭取曝光和選票,言論和行動愈趨煽動和挑釁,除「掟蕉」和辱罵政府官員,更以身體衝撞特首。 |
2. GT123 2011-03-09 16:56:35 |
|
說得好,一針見血. |
3. ST 2011-03-09 18:49:02 |
|
說得好,支持蔡生的言論 :) |
4. 敢言 2011-03-09 19:06:46 |
|
蔡生言論中肯,講出中産小業主心聲,香港需要更多敢於講事實的評論員。 |
5. 基層市民 2011-03-09 20:02:31 |
|
所有報章輿論均煽動要曾俊華落台,其實如真落台又如何?香港應否給泛民政黨管治?推翻政權,對換來一個類似陳水扁的,是否香港之福? |
6. 向蔡志忠學習 2011-03-09 20:21:59 |
|
曾俊華阿伯分析員,好應該放下身斷,請教行業專家,製定樓市政策方向。 |
7. CC 2011-03-09 20:49:16 |
|
Politican is irresponsible, they shout , shout , shout every day for their vote, for their interest, for their political value, for their grass root support. Apart from asking gov to give money , what they had done to HK to make it competitive ? |
8. 基層市民 2011-03-09 21:53:42 |
|
然而一旦置業成功,則立刻反過來想樓價升,因身家也跟著膨脹, ....這點會有些人不同意,我爸爸有層樓在西環,地鐵將近通車,樓價也升了很多,但他說升到一千萬也不關他事,賣了就沒地方住,也未必可以在同區買回,我也在新界置了業,雖知現在樓價很貴,我買的價也高過 97年 20% ,但也沒辦法因真係有需要,租樓時常都要,搬來搬去,搵盤搬屋,又浪費時間,無奈買了,但升跌我也不會管,我個人認為樓是要來住的,保值的,要炒就去炒股票。。。 |
9. 謝太 2011-03-09 22:43:58 |
|
|
10. 艇民 2011-03-09 23:19:22 |
|
80後 90後不要再妄想不勞而獲 坐艇坐足14年的滋味只有過來人才感受得到 |
11. 建制派 2011-03-09 23:21:55 |
|
支持派錢,成功爭取政府派錢,選舉快到,政府要幫手派多些錢,選民才會投建制派,最好加碼到每人6萬,到時就好多人支持了! |
12. 法子 2011-03-09 23:53:58 |
|
說得好 |
13. 香港的楼价实在是太高了,工资又不算高,叫人难以承受 2011-03-10 01:38:41 |
|
香港的楼价实在是太高了 |
14. 大陸客 2011-03-10 02:55:26 |
|
大陸的樓價也很貴,以大陸人的工資平均每月1千多來算,樓價比香港貴很多,要置業在國內更難! |
15. 香港買樓好 2011-03-10 03:18:05 |
|
如果擁有香港樓,實在很好,樓不只是用來住,樓可以加按拿取現金,可以在銀行抵押做OD或生意上的貸款,好多中小企都係用樓抵押俾銀行做生意. 所以香港樓已不只是用來自住,它是有多用途功能,這一點,好多年青人不知道. |
16. 大不同 2011-03-10 03:34:06 |
|
同意蔡生言論,非常正確,港人買咗樓,自是想樓價升,如果說只用來自住,那是風涼說話,樓價升身家膨脹,人的地位就高. 需要錢週轉時,不用賣樓變現,隨時都可拿層樓去加按好多現金出來,真係太美妙了,有錢真係大不同! |
17. 中產階級 2011-03-10 03:53:28 |
|
蔡志忠文章好有見地,擁有正確人生觀,令人眼界大開,香港地有很多有能之士,政府應多些向這些有識之士請教房屋政策. |
18. 可做見證 2011-03-10 04:06:38 |
|
本人可以見證,李永達,張文光和涂謹申為了反對高樓價,的確係不斷叫人唔好買樓,甚至在03-04年沙士期間都一樣,他們係很有原則. |
19. 現實問題 2011-03-10 09:41:14 |
|
當人大了,有了家庭小孩,父母的家根本不足夠,基本是住,,買了樓,真的是用來自住,不一定是用來說風涼話 |
20. 監察政棍大聯盟 2011-03-10 10:09:17 |
|
如不乞選票,不從政,可以說出真說話,分析中肯. 班無能組別乞票議員, 為求乞選票,比政府更長短視. |
21. 建制......派 2011-03-10 10:19:13 |
|
支持派錢,成功爭取政府派錢,選舉快到,政府要幫手派多些錢,選民才會投建制派,最好加碼到每人6萬,到時就好多人支持了! |
22. 好文章多人睇 2011-03-10 11:43:10 |
|
蔡先生的好文章自然多人睇,看來已有一班支持者。思想走向極端異端的評論員,是時候改過自身了,奪命煩音的文章沒人想看。 |
23. 政府怕死 2011-03-10 12:21:41 |
|
炒家已改名成投資者........前後者大致上冇分別. 問心一句: 樓價係要下跌! |
24. 奪命煩音 2011-03-10 12:29:38 |
|
聽人講,有位人兄,愛說服人家同意佢觀點角度,用親要用幾十分鐘時間,你唔同意佢,佢就繼續游說你哦你,日哦夜哦,假設你在几十分鐘後投降,佢就話佢說服力勁,條粉角係邊個? |
25. 新界兄弟 2011-03-10 12:59:12 |
|
成日講雙"曽"下台,個曾字又用錯體字,方佢唔係阿伯 |
26. 大不同 2011-03-10 14:33:15 |
|
宜家香港樓唔係只用來自住,樓已是一種商品,係投資工具,香港只得金融和地產可作投資,金融股票係好高深好難,咁買樓便較為容易. 在大陸有咁多工業,農業等可以發展,人民都買樓來當投資保值,何況香港,沒有很多行業供投資選擇,唔買樓銀紙一定大貶值,對勤力嘅港人最蝕底. |
27. 新界居民 2011-03-10 16:51:14 |
|
|
28. YCC 2011-03-10 17:11:51 |
|
如果要果班覺得樓價貴,要打壓樓價既 區議員,立法會議員, 先將自己住既樓拿出來“平賣”比D市民大眾,幫下小市民上車。 雖是單位數量有限,杯水車薪,但都幫得幾多算幾多啊... 唔知渠地會點回答呢個問題呢? |
29. YCC 2011-03-10 17:29:58 |
|
而家買左樓既人 系用真金白銀買樓既;買左樓既人 系冒加息,樓價大跌等風險買樓既; 有能力買樓但又未買既人 有好多都系自己唔願意承擔風險而錯過買樓時機,要怪就應該怪渠地自己驚頭縮尾,驚樓價大跌,驚息率大升,呢D人 點幫得落啊? 即使第二日幫呢班人上左車,如果樓價大跌,渠地肯定系第一個走出來嘈啦 系自由社會,沒啊公照顧。自己要為自己行為負責。 驚樓價跌就唔好買,等渠跌先再買咯;唔怕樓價跌、加息既就買啦, 唔系三歲細佬哥,做左決定就要自己承擔後果,唔好好似三歲細佬哥,又奈呢樣又奈果樣 |
30. YCC 2011-03-10 17:38:27 |
|
股市都比之前升左好多好多, 好多隻股票都比之前升左幾百%;樓價就系升幾十%; 樓價影響市民生活,股價升到甘高,就唔影響 “未平買股票”既市民生活咩?! 果班要政府打壓樓價既 神棍政客,唔乖你地都 要去遊行,都要 要求政府好似啊爺甘去打壓股市!!! |
31. TO: 293031 2011-03-10 17:47:11 |
|
25. 奪命煩音2011-03-10 12:29:38 | | 聽人講,有位人兄,愛說服人家同意佢觀點角度,用親要用幾十分鐘時間,你唔同意佢,佢就繼續游說你哦你,日哦夜哦,假設你在几十分鐘後投降,佢就話佢說服力勁,條粉角係邊個? | |
32. MY Wong 2011-03-10 22:33:26 |
|
Mr Choi article is more close to the fact, and most of time quite accurate and to the point like low interest rate + Money from Mainland + HK$ depreciation are the root cause. Unlike Wong MY who always make his own great predictions, and unfortunately almost all of them are wrong and make mistakes many times, still dare to write something stupid like people from Mainland can buy HK property because they borrowed money in China bank which is really ridiculous (he thought China people is as poor as 40 years ago). He also predicted the HK property has very huge bubble that will burst very soon. And his so called bubble is always using the average salary level of HK citizens as the only consideration factor, while always ignoring the fundamental economic principle of supply & demand. The fact is that the lack of land supply from HK gov, and demand keep on increasing from the citizens of Mainland + demand to against HK$ depreciation. This simple and easy theory he did not know. This MY Wong is trying to delete others comments which are against him. |
33. 事實 2011-03-10 23:50:41 |
|
事實上反對派議員真係什麼都反,不單反樓價,連政府撥款出糧給公務員及照顧低下層市民也反對,真想搞亂香港,咁樣對基層市民最不利,自己就可得部份選票,再做立法會議員! |
34. 係呀! 2011-03-11 07:39:40 |
|
對基層市民最有利就係派錢,不過應該再派多些應對通漲,而且應該每年起10萬個可租可售的公屋,解決居住問題,提供免費醫療給低下層,15年免費教育,由政府包底推行全民退休保障.....。 |
35. 老貓 2011-03-11 12:22:43 |
|
在香港賺到家庭月收入HK$5萬至10萬,都只是住大約一千呎單位(或更細), 相比外國, HK$400萬巳可以買到不錯的獨立屋; 真是身為香港人的悲哀, :( |
36. 大樓 2011-03-11 14:02:02 |
|
香港有55.8萬個百萬富翁擁有資產平均980萬(現金+房產和股票等),其中擁有房地產比例佔29%,反觀金融海嘯時,經濟轉差樓價大跌,香港人身家大縮水,港人並不開心. 宜家多數嘅港人因持有物業身家膨脹,地位愈來愈高,反對高樓價,令樓市向下,身家大減並非多數港人意願!所以話反對派搞亂和搞衰香港唔會得到廣大市民支持! |
37. 日本大地震8.9級 2011-03-11 15:57:49 |
|
港大地球科學系教授陳龍生指,今次地震強度,是九五年阪神七點二級大地震的三十倍,由於板塊是垂直運動,引發大型海嘯,除了日本 外,韓國 、台灣 及華南等地,稍後都可能受影響,最終可能波及夏威夷及北美洲西岸。他又指,餘震會持續幾日至幾星期,將會有過百次五至六級的餘震,呼籲旅遊人士這段時間要避免去當地。 1:45PM |
38. 地震link 2011-03-11 17:03:26 |
|
|
39. 福地 2011-03-12 01:16:59 |
|
香港真係一片福地,有咁多百萬富翁,樓價平穩上升對勤奮嘅香港人真係一件好事,如果好似日本咁發生地震海嘯,那就很悲哀. 奉勸反對派唔好成日搞亂檔,香港需要穩定和諧,市民睇唔到泛民有何能力可以領導香港走向更好,我們唔要暴力抗爭,呢度唔係埃及,請你哋回頭是岸,唔好教壞年青人. |
40. 反對派 2011-03-12 03:10:40 |
|
強烈要求財政司曾俊華落台,由梁國雄議員擔任財政司,大量撥款照顧我們呢班低下階層,咁樣至係公平公正公義的社會. |
41. 炒舖啦! 2011-03-12 08:21:46 |
|
前日以 1678萬元購入侯王道 2至 4號地下 1號舖,面積約 1400方呎,但持貨僅一日即獲另一買家斥 1900萬元購入,呎價 13571元,火速獲利 222萬元,賺 13.2%。 元 朗大馬路 142至 148號地下、 1及 2樓,合共 1.08萬方呎,由屈臣氏以每月約 30萬元租用,剛以約 1.4億元售出,呎價 12963元。物業原由舖王鄧成波持有,於去年 3月以 8000萬元售予另一投資者,該名投資者持貨剛好一年,獲利 6000萬元,升值 75%。 |
42. 反對派 2011-03-12 13:57:49 |
|
我們一定要反抗到底,面對這個不公平公正的社會,我們年青人要跟隨梁國雄議員. |
43. 建制....派 2011-03-12 14:22:08 |
|
成功爭取派錢,希望再加碼,每年每人派多3萬,和諧和諧。 |
44. 易滿足 2011-03-13 01:36:54 |
|
生活在香港真幸福,失業者可領取綜援金,40-50歲中年人可回大陸娶20幾歲靚女做老婆,基層市民可以日日罵政府高官,唔加綜援金及早啲安排住公屋都可以天天上街抗議,香港真好! |
45. 唔滿足 2011-03-13 01:41:02 |
|
香港有太多有錢的人,可是貧窮者也太多,都是給有錢佬欺壓,應該平分身家至合理! |
46. 人在福建 2011-03-13 04:40:17 |
|
宜家如果同班80,90後話搞返個文化大革命或平分身家,佢哋可能會agree. 大陸越黎越資本主義,香港越黎越福利及共產主義。呢D係我過去咁多年往返大陸出差公幹既真實感受到嘅! |
47. JHF 2011-03-13 08:24:35 |
|
沒有人煽動,那些衝動的80後,會做到什麼 |
48. FGF 2011-03-13 08:30:19 |
|
搶打出頭鳥,我們應該針對人民力量,泛民,民主黨,社民聯,等煽動者,用手頭上的選票告訴他們,你們玩得太過份了 |
49. God Damn Japan 2011-03-13 09:51:46 |
|
八十八年前 (1923),日本關東大地震後,當時中國政府派出的救援隊, 出動軍艦馳援日本 (第一個抵達災區的國際援助隊。)。北平、天津等地救災團體籌款籌物籌糧赴日救濟。
幾年後日本就侵佔中國東北 !! |
50. 八十前後 2011-03-13 19:06:19 |
|
以一個先進城市來說,香港的住居質數真係算差......... |
51. 八十前後 2011-03-13 19:08:13 |
|
以一個先進城市來說,一般香港人的住屋質數真係算差......... |
52. 建制........派 2011-03-14 08:33:41 |
|
要建制就一定要派,支持派錢息民憤,要解決市民貧窮問題就一定要再派,要派到低下層足夠日常生活開支,派錢要跟通漲掛勾。幾十萬中產富翁和13億大陸人的市場絕對有豪宅需求,繼續實行高地價政策,讓財政收入年年豐收,將他們的財富現金再分配給低下屬,讓他們一同分享經濟成果,和諧和諧。 |
53. 小平民 2011-03-14 16:27:40 |
|
政府其實應輕微增加稅收(包括薪俸稅和利得稅),多些撥款資助低下階層,咁樣泛民就冇得搵藉口成日辱罵政府高官! |
54. fdf 2011-03-14 22:29:54 |
|
泛民是為反而反,做什麼都是一樣 |
55. 泛賤 2011-03-15 00:57:55 |
|
議員應該以民為本,並不是拿市民來威逼政府,政治動盪真是為市民好嗎? 真正為市民好,應該要為香港長遠發展才對,只顧眼前利息的議員,醒來吧! 唔好教壞下一代,積返一點福吧! |
56. 做騷 2011-03-15 01:19:48 |
|
據說黃毓民掟一掟焦,低下階層保証他有5萬票,继續做議員.何樂而不為! |
57. 又係伯伯 2011-03-15 01:33:34 |
|
52. 建制........派2011-03-14 08:33:41 | | 要建制就一定要派,支持派錢息民憤,要解決市民貧窮問題就一定要再派,要派到低下層足夠日常生活開支,派錢要跟通漲掛勾。幾十萬中產富翁和13億大陸人的市場絕對有豪宅需求,繼續實行高地價政策,讓財政收入年年豐收,將他們的財富現金再分配給低下屬,讓他們一同分享經濟成果,和諧和諧。 | 53. 小平民2011-03-14 16:27:40 | | 政府其實應輕微增加稅收(包括薪俸稅和利得稅),多些撥款資助低下階層,咁樣泛民就冇得搵藉口成日辱罵政府高官! | 54. fdf2011-03-14 22:29:54 | | 泛民是為反而反,做什麼都是一樣 | 55. 泛賤2011-03-15 00:57:55 | | 議員應該以民為本,並不是拿市民來威逼政府,政治動盪真是為市民好嗎? 真正為市民好,應該要為香港長遠發展才對,只顧眼前利息的議員,醒來吧! 唔好教壞下一代,積返一點福吧! | 56. 做騷2011-03-15 01:19:48 | | 據說黃毓民掟一掟焦,低下階層保証他有5萬票,继續做議員.何樂而不為! | |
58. YCC 2011-03-15 10:41:01 |
|
強烈要求政府叫“大亞灣核電廠”永久停產!!!! 一出事, 我地沒處可走!!! |
59. sd 2011-03-15 15:06:58 |
|
never believe property agents |
60. KCC 2011-03-15 18:39:33 |
|
泛民由為民請命變成為黨請命,政府政策只要不是利益得益會反,令人失望,下次選舉不知選誰好?派錢雖不是好政策,但重建居屋及長期退休金也是巨大支出,卻又影政府收入政策,要小心處理,政府應助弱勢及長期病的人,不是有能力而只懂發難的人. |
61. 泛民 2011-03-16 03:38:53 |
|
我哋咁出位都係為選票和為基層市民謀福利,我們要公平公正社會係無錯,有錢人拿身家出來平分是合理,我哋就係朝此目標進發,我哋嘅理想一定能實現. |
62. 美聯 2011-03-16 16:14:51 |
|
香港商舖投資係全球最皆,因為地少人多,人流自然多,再加上自由行,生意唔憂做,舖租和價格自然有更大上升空間啦! |
63. 建議 2011-03-16 22:34:42 |
|
全世界人都可在香港買樓,就由他們買吧,不過應限制他們只可買呎價2萬以上的單位,然後從地產的收益興建香港公民的住房, 實用面積為700呎、1400呎和2100呎3種選擇,讓每一名原本在香港出生的居民都可享有丁權,所有在香港出生而第一次自置居所的市民都可以成本價購買。 |
|